صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۸۳۶۴۵
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵

گروه فرهنگی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با بیان اینکه مقام معظم رهبری کردستان را سرزمین فرهنگ و هنر نام نهاد، گفت: در این راستا انتظار می‌رود، سیمای شهرهای استان نیز به المان‌های فرهنگی آراسته باشد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، جلال قلعه‌شاخانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان امروز، 30 دی ماه در دیدار با شورای شهر دهگلان اظهار کر: دهگلان یکی از شهرستان‌های استان بوده که از فرهنگ غنی و پیشنیه فرهنگی برخوردار است.
وی با بیان اینکه باید سیمای شهرها متناسب با فرهنگ مردم منطقه باشد، افزود: مقام معظم رهبری کردستان را سرزمین فرهنگ و هنر نام نهادند و در همین راستا انتظار می‌رود، سیمای شهرهای استان نیز به المان های فرهنگی آراسته باشد.
قلعه‌شاخانی با بیان اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از ایجاد فضاهای های فرهنگی حمایت می‌کند، بیان کرد: آماده هر گونه همکاری در راستای توسعه فضاهای فرهنگی در شهرستان های استان هستیم.
وی همچنین در خصوص تجهیز کتابخانه شورای شهر دهگلان قول همکاری دادند و خواستار استفاده مردم از این فضای فرهنگی شدند.
اعضای شورای شهر دهگلان نیز در این دیدار با اشاره به وضعیت فرهنگی این شهرستان، نسبت به کمبود فضای فرهنگی این شهرستان اظهار نگرانی کردند.
محمدی، یکی از اعضای شورای شهر دهگلان، در خصوص فعالیت های فرهنگی این شهرستان بیان کرد: متاسفانه فعالیت های فرهنگی اجرا شده در این شهرستان متناسب با نیاز فرهنگی مردم این منطقه نبوده و لازم است نسبت به ایجاد توازن فرهنگی اقدامات لازم صورت گیرد.
در پایان این دیدار موافقت شد؛ چندین برنامه فرهنگی - هنری متناسب با نیاز منطقه جهت ایجاد نشاط بین مردم به صورت مشارکتی با شورای اسلامی دهگلان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تا پایان سال برگزار شود.