صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۸۳۹۵۸
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴
رحیمی:

گروه فرهنگی: مدیر موسسه دارالقرآن زنجان از برگزاری کرسی‌های تفسیر نهج‌البلاغه در این موسسه خبر داد.

ولی‌الله رحیمی، مدیر موسسه دارالقرآن زنجان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان با اشاره به جلسات عمومی این موسسه اظهار کرد: جلسات تفسیر نهج‌البلاغه یکی از برنامه‌هایی است که در دستور کار قرار داشته و مورد استقبال مخاطبان است.
 
وی افزود: کرسی‌های تفسیر با حضور اساتید مختلف و در روزهای هفته برگزار می‌شود تا علاقه‌مندان بر اساس زمان‌بندی خود بتوانند در هر یک از کلاس‌ها که تمایل داشتند، حاضر شوند.
 
رحیمی تصریح کرد: جلسه تفسیر نهج‌البلاغه با حضور آیت‌الله خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان روزهای یک‌شنبه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.
 
مدیر موسسه دارالقرآن زنجان با اشاره به اینکه ساعت 16 روزهای شنبه و چهارشنبه جلسه تفسیر نهج‌البلاغه با حضور دکتر هشترودی برگزار می‌شود، تاکید کرد: روزهای یک‌شنبه و چهارشنبه ساعت 15.30 جلسه دیگری نیز با حضور استاد مسعود تلخابی برای علاقه‌مندان دائر است.
 
رحیمی با بیان اینکه شرکت عموم در همه کرسی‌های تفسیر نهج‌البلاغه آزاد است، تصریح کرد: روزهای دوشنبه ساعت 16.30 با حضور خانم امیریان کلاس تفسیر نهج‌البلاغه ویژه خواهران برگزار می‌شود.