صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۸۴۱۰۴
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۲

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان از برگزاری محفل بزرگ انس با قرآن ویژه دهه فجر در مسجد روستای نگل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، ناصر علیپور، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان امروز، یکم بهمن ماه در دومین نشست کمیته قرآن ستاد دهه فجر استان کردستان اظهار کرد: کمیته قرآنی چند برنامه مشترک را به صورت ویژه در ایام الله دهه مبارکه فجر برگزار می کند.
وی با اشاره به اینکه تبیین و تفهیم دستورات قرآنی از اولویت‌های کمیته قرآنی استان کردستان است، افزود: امیدواریم با همکاری و هماهنگی بیشتر اعضای کمیته قرآنی دهه فجر بتوانیم برنامه‌ای مطلوب و در خور شأن قرآن در استان ارائه دهیم.
رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان از برگزاری محفل بزرگ انس با قرآن ویژه دهه فجر در مسجد روستای نگل خبر داد و بیان کرد: در این محفل قرانی برنامه‌های فرهنگی متنوعی طراحی و تدوین شده که دعوت از قرای استانی و بین‌المللی، تجلیل از فعالان قرآنی، اجرای گروه تواشیح و ... است.
وی از برگزاری مسابقه پیامکی ویژه این ایام به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های مشترک این کمیته خبر داد و افزود: در این مسابقه سه سوال از دستورات قرآنی طراحی شده است.
علیپور با اشاره به اینکه مسابقه پیامکی سال گذشته نیز در استان برگزار شد، عنوان کرد: در این مسابقه که از طریق فضای مجازی تبلیغ آن صورت گرفت دو هزار و 500 نفر شرکت کردند.
وی با اشاره به استقبال مردم از مسابقات پیامکی قرآنی در فضای مجازی گفت: این امر نشان می‌دهد که به راحتی می‌توانیم به فضای مجازی خوراک معنوی اضافه کرده تا جوانان را سمت معنویات هدایت کنند.
رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان از چاپ ویژه نامه طلیعه نور یه عنوان سومین برنامه اشتراکی کمیته قران خبر داد و یادآور شد: در این ویژه‌نامه سعی می‎شود تا بتوان فعالیت‌های قرآنی تمامی ادارات مختلف سطح استان را به مخاطبان معرفی کرد.