صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۸۴۶۸۹
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶
عباسی:

کانون خبرنگاران نبأ: معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری ورامین در نخستین جلسه کمیته فضاسازی و تزئینات ستاد دهه فجر شهرداری ورامین، گفت: با توجه به در پیش بودن ایام فاطمیه(س)، تزئینات و زیباسازی سطح شهر باید رنگ و بوی فاطمی داشته باشد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، نخستین جلسه کمیته فضاسازی و تزئینات ستاد دهه فجر شهرداری ورامین، سوم بهمن‌ماه با حضور معاونان اداری و مالی و خدمات شهری، مدیران نواحی، نمایندگان سازمان‌های وابسته، مدیران زیباسازی، روابط عمومی، انضباط شهری، فضای سبز، تدارکات و کارپردازی و دیگر مدیران حوزه خدمات شهری و فرهنگی و اجتماعی، برگزار شد.

علی عباسی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری ورامین در این جلسه گفت: انقلاب اسلامی ما برگرفته از قیام عاشورا است و حفظ و نشر دستاوردهای آن قیام حسینی بود که انقلاب ما را به نتیجه رساند و بیمه کرد؛ امروز در آستانه 40 سالگی انقلاب، شاهد تأثیرات آن در سرتاسر جهان هستیم و باید برای حفظ این دستاوردها و صدور آن بکوشیم.

مسئول کمیته فضاسازی و تزئینات دهه فجر شهرداری ورامین با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور، گفت: امروز دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام تمام سعی و تلاش خود را برای لکه‌دار کردن آن به کار گرفته‌اند و باید با هوشیاری کامل، خنثی‌کننده همه هجمه‌های ناجوانمردانه علیه نظام باشیم.

عباسی با تأکید بر مهندسی اجرای تزئینات شهری عنوان کرد: با عنایت به مشکلات مالی و درجهت جلوگیری از تخریب سیما و منظر شهری، باید با انجام مهندسی و استفاده از تکنولوژی‌های روز تبلیغاتی، تمام تلاش خود و مجموعه تحت مدیریت‌مان را در برگزاری باشکوه مراسم‌های دهه فجر به کار بگیریم.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری ورامین با اشاره به اهانت اخیر دشمنان انقلاب و نظام به پرچم مقدس کشورمان، گفت: پرچم ما، نماد هویت کشور و ملت ماست و باید با برجسته کردن این نماد در تزئینات و زیباسازی دهه فجر، همبستگی ملت و نظام‌مان را بار دیگر به رخ دشمنان‌مان بکشیم.

در ادامه جلسه اعضای کمیته فضاسازی و تزئینات دهه فجر انقلاب اسلامی شهرداری ورامین به ارائه پیشنهادات و نظرات خود پرداخته و جهت باشکوه‌تر برگزار کردن ویژه‌برنامه‌های دهه فجر امسال، مواردی به تصویب رسید.

فرهاد زمانی