صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۸۴۸۹۷
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۶
سنجری‌نیا:

گروه اجتماعی: مدیر آموزش‌و‌پرورش شهرستان عنبرآباد گفت: خیرین مدرسه‌ساز برای ترویج و گسترش علم، دانش و تربیت انسان گام‌های بسیار ارزشمندی در جامعه برداشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، مهران سنجری‌نیا، مدیر آموزش‌و‌پرورش شهرستان عنبرآباد دیروز سه‌شنبه، 3 بهمن گفت: با همکاری اداره مشارکت‌های اداره کل آموزش‌و‌پرورش استان کرمان جمعی از خیرین مدرسه‌ساز از مدارس تخریبی و فرسوده این شهرستان بازدید کردند.
وی تصریح کرد: برخی از مدارس این شهرستان با توجه به قدمت بالایی که دارند دچار فرسودگی شده و نیاز به احداث مدرسه جدید هست تا بتوانیم شرایط مناسبی برای ادامه تحصیل دانش‌آموزان فراهم کنیم.
مدیر آموزش‌و‌پرورش شهرستان عنبرآباد بیان کرد: شهرستان عنبرآباد آمادگی لازم برای جذب خیران مدرسه‌ساز را دارد و گام‌های بلندی در این زمینه برداشته شده است.
وی اظهارکرد: خوشبختانه تاکنون اقدامات بسیار خوبی توسط خیران مدرسه‌ساز انجام شده و به زودی دبستان خیرساز کیان‌دانش خاتون‌آباد با حضور گسترده و چشمگیر مجمع خیرین و مسئولان این منطقه افتتاح می‌شود.
سنجری‌نیا افزود: حضور و همراهی خیرین مدرسه‌ساز در کنار دولت مایه دلگرمی معلمان، دانش‌آموزان و مسؤولین دستگاه تعلیم و تربیت است.
مدیر آموزش‌و‌پرورش شهرستان عنبرآباد گفت: خیرین مدرسه‌ساز برای ترویج و گسترش علم، دانش و تربیت انسان گام‌های بسیار ارزشمندی در جامعه برداشته‌اند.
وی تأکید کرد :هر فردی که به آموزش و پرورش و عرصه ساخت مدرسه کمک کند، خدمتی ماندگار و ارزشمند برای ایران و بخصوص جامعه اسلامی انجام داده است و علاوه بر آن از اجر معنوی نزد خداوند متعال برخوردار است.
منبع: آموزش‌و‌پرورش شهرستان عنبرآباد