صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۸۶۸۶۹
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول فرهنگی اداره کل بهزیستی استان اصفهان گفت: بهزیستی اصفهان میزبان 28 نفر از دانشجویان برگزیده طرح دانشجو معلم قرآن کریم است.

طاهری، مسئول فرهنگی اداره کل بهزیستی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، اظهار کرد: طرح دانشجو معلم قرآن کریم با همکاری سازمان بهزیستی و جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود که برای اجرای آن استان‌های کشور به 6 منطقه تقسیم شده‌اند.
وی با بیان اینکه استان اصفهان، یزد، لرستان و کهگیلویه و بویراحمد جزء منطقه 6 این طرح هستند، افزود: 200 نفر از دانشجویان تحت حمایت سازمان بهزیستی از استان‌های منطقه 6، در طرح معلم دانشجو قرآن کریم شرکت کردند که 28 نفر آن‌ها در آزمون اولیه آن که توسط جهاددانشگاهی برگزار شده است، برگزیده شده‌اند.
طاهری با بیان اینکه بهزیستی اصفهان اکنون میزبان 28 نفر از دانشجویان برگزیده طرح دانشجو معلم قرآن کریم است، گفت: این طرح از روز گذشته یکشنبه 8 بهمن‌ماه آغاز شده و تا روز پنجشنبه 12 بهمن‌‎ماه نیز ادامه دارد.
مسئول فرهنگی اداره کل بهزیستی استان اصفهان بیان کرد: دانشجویان شرکت کننده در این طرح جزء دانشجویان معلول ذهنی حرکتی، نخاعی و یا خانواده‌های بی‌سرپرست می‌باشند که در مقاطع تحصیلی لیسانس، فوق لیسانس و دکتری مشغول به تحصیل هستند.
وی ادامه داد: 4 نفر از اساتید علوم قرآن و حدیت از جهاد دانشگاهی در این دوره تدریس می‌کنند.