صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۸۸۳۸۵
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳

گروه فرهنگی: نشست مشترک ادبی شاعران حوزه‌های هنری لرستان و خوزستان با حضور جمعی از شاعران این دو استان به میزبانی حوزه هنری خوزستان در اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، به‌مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، نشست مشترک ادبی شاعران حوزه‌های هنری لرستان و خوزستان اواخر هفته گذشته با حضور جمعی از شاعران این دو استان به میزبانی حوزه هنری خوزستان در اهواز برگزار شد.
کشوری، مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری لرستان در رابطه با این نشست، گفت: این نشست ششمین نشست از سلسله نشست‌های مشترک ادبی این حوزه با استان‌های هم‌جوار است که به میزبانی واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری خوزستان انجام شد و طی آن 15 نفر از شاعران برگزیده کانون شعر لرستان طی نشستی یک‌روزه با شاعران خوزستان ضمن تبادل اندشه به بررسی آثار شان پرداختند.
وی هدف از برگزاری این سلسله نشست‌ها را گسترش فضای ذهنی شاعران و آشنایی با تجارب شاعران سایر استان‌ها عنوان کرد و افزود: با توجه به این‌که شعر اصولاً یک هنر فردی به حساب می‌آید و به‌نوعی سراینده را در انزوا قرار می‌دهد باید تلاش کنیم شاعران به‌ویژه شاعران جوان از انزوای ذهنی خارج شوند و زمینه ایجاد شور و نشاط فکری برای این هنرمندان فراهم گردد.
کشوری اضافه کرد: انجام نشست‌های مشترک استانی می‌تواند فضای لازم را برای ایجاد این شورو نشاط هنری فراهم آورد.

منبع: روابط عمومی حوزه هنری لرستان