صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۸۸۴۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶
رضایی:

گروه اجتماعی: مسئول امور شهرستان‌های ناحیه بسیج دانشجویی فارس با تأکید بر تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان گفت: دشمنان به دنبال این موضوع هستند تا نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، به نقل از روابط عمومی بسیج دانشجویی فارس، هادی رضایی، مسئول امور شهرستان‌های این ناحیه از بسیج، در مراسم تکریم و معارفه مسئولین پیشین و جدید دفتر بسیج دانشجویی شهرستان فیروزآباد با گرامیداشت دهه مبارکه فجر گفت: در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان به دنبال این موضوع هستند تا نظام جمهوری اسلامی را با برجسته کردن نقاط ضعف و کتمان نقاط قوت آن، ناکارآمد جلوه دهند از این رو منتقدان دلسوز نیز باید مراقب باشند که ناخواسته تکمیل کننده پروژه استکبار در این زمینه نباشند.
وی افزود: در مظلومیت انقلاب همین کافی است که مدعیان و داعیه‌داران انقلاب اسلامی هم هنوز نتوانسته‌اند دستاوردهای عظیم آن را برای نسل جوان یکی پس از دیگری بشمارند.
مسئول امور شهرستان‌های ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اضافه کرد: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی سه واژه‌ای که برای تحقق تک تک حرف‌هایش، خو‌های پاک جوانانی بر زمین ریخته شده که تا ابد بشریت مدیون جانفشانی آن‌ها است.
رضایی با بیان اینکه تحریم‌های خصمانه آمریکا و خشکسالی سال‌های اخیر نتوانسته بر اراده ملت ایران خدشه‌ای وارد کند، ادامه داد: باید از تبعیض‌ها، فسادها و رانت‌هایی که هیچ نسبتی با انقلاب، امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری ندارد، جلوگیری کرد.
وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت جوانان و نسل جوان کشور گفت: باید به انقلابیون جوان توجه شود و به آن‌ها میدان داد چراکه با اتکا واعتماد به جوانان، می‌توان متضمن آینده انقلاب بود.
مسئول امور شهرستان‌های ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در ادامه با اشاره به رسالت‌ها و مأموریت‌های بسیج دانشجویی بیان کرد: امروز تکلیف ورسالت دانشجوی بسیجی این است که با آسیب‌شناسی منصفانه از عملکرد سی و نه ساله انقلاب، از سیاه نمایی‌ها و لجن‌پراکنی‌ها جلوگیری کنند چرا که چیزی جز نا امیدی برای نسل جوان ندارد.
رضایی ادامه داد: البته این به معنای آن نیست که صف خادمان و خائنان به ملت را از هم جدا نکرد و حاشیه امن دزدان و چپاولگران بیت المال را بر هم نزد.
یادآور می‌شود، در این مراسم از زحمات مجتبی تدینی تقدیر و یونس اسماعیلی به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان فیروزآباد معرفی شد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
پیراسته فر
|
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
یک سئوال همیشه برایم مطرح است:
آیا دولت(قوه مجریه) درمجموعه نظام قرارمی گیردیاخیر؟
آیا تحقیر وتضعیف دولت ربطی به نظام ندارد!؟