صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۸۹۸۱۸
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
ویژه دهه مبارک فجر؛

گروه فعالیت‌های قرآنی: محفل انس با قرآن دانش‌آموزی گرامیداشت دهه مبارک فجر با تلاوت قاریان دانش‌آموزان و حضور خانواده‌های آن‌ها و همچنین مدیران آموزش و پرورش خراسان رضوی در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی،‌ محفل انس با قرآن دانش‌آموزی گرامیداشت دهه مبارک فجر به میزبانی دبیرستان دوره اول امیر معزی و مشارکت معاونت پرورشی، کانون قرآن و عترت، بسیج دانش آموزی و فرهنگیان آموزش و پروش ناحیه ۳ مشهد، ۱۸ بهمن‌ماه در مسجد طاهری سناباد، با حضور مدیران و معاونان، دانش آموزان و اولیای مدارس آموزش و پرورش ناحیه ۳ برگزار شد.


بنابر این گزارش،‌ این محفل انس با قرآن دانش‌آموزی با اجرای محمد علیزاده آغاز شد و در ادامه قاریان دانش آموز سیدخلیل نجات‌حسینی، نفر اول مسابقات کشوری دانش‌آموزی و سیدمحمدجواد هاشمی، نفر اول مسابقات کشوری اسراء و محمدمهدی مشکی‌باف، نفر برتر مسابقات استانی حفظ دانش‌آموزی و حافظ پنج جزء به قرائت آیات وحی پرداختند.


تلاوت جلیل اشرفی، قاری مشهدی و حمید صفدری، قاری ممتاز از دیگر بخش‌های این مراسم به شمار می‌رود و در ادامه مسابقه قرآنی همراه با قرعه کشی و اهدای جوایزانجام شد که سخنرانی و بیان تفسیر توسط استاد پیشکسوت حاج حسین علمی پایان بخش این مراسم بود.


گفتنی است،‌ در محفل انس با قرآن دانش‌آموزی براتعلی منصوریان، معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، علی مهدوی‌خواه، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و جمعی دیگر از مسئولان آموزش و پرورش استان به همراه خانواده‌های دانش‌آموزان حضور داشتند.