صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۹۱۸۲۳
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۶
دبیر اجرایی و تخصصی جشنواره ققنوس گیلان خبر داد:

گروه اجتماعی: شیاسی با بیان اینکه سومین جشنواره فرهنگی، هنری و دانشجویی ققنوس به همت سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان برگزار می شود، گفت: مهلت ثبت نام و ارسال آثار تا 30 بهمن 96 تمدید شد.

محمدمهدی شیاسی، دبیر اجرایی و تخصصی جشنواره ققنوس گیلان در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، اظهار کرد: هنر تجلی زیبایی هاست و دانشجو با روح خلاق و پویا و روحیه مطالبه گری و استکبارستیزی خود و با بهره گیری از ابزارهای مناسب می تواند آن را به بهترین شکل متجلی سازد.

وی با بیان اینکه سومین جشنواره فرهنگی، هنری و دانشجویی ققنوس به همت سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان برگزار می شود، تصریح کرد: این جشنواره با هدف کشف و شکوفایی استعدادهای هنری دانشجویان و آموزش تخصصی و حمایت از دانشجویان مستعد و متخصص در راستای تاثیرگذاری بر فضای فرهنگی و هنری جامعه برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی و تخصصی جشنواره ققنوس گیلان، شعر، عکس، موسیقی، فیلم کوتاه، فیلم مستند، استندآپ کمدی، تئاتر صحنه ای و تئاتر خیابانی را از جمله بخش های این جشنواره دانست و افزود: علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرایط حضور و نحوه برگزاری جشنواره و ارسال آثار به دبیرخانه مراجعه کنند.

شیاسی با بیان اینکه پیش تر 20 بهمن به عنوان آخرین مهلت ارسال آثار اعلام شده بود، خاطرنشان کرد: بنا بر درخواست های مکرر عزیزان متقاضی شرکت در سومین جشنواره فرهنگی، هنری و دانشجویی ققنوس استان گیلان و موافقت دبیرخانه جشنواره مهلت ثبت نام و ارسال آثار تا 30 بهمن 96 تمدید شد و امکان تمدید مجدد وجود ندارد.

وی با تاکید بر لزوم دانشجو بودن صاحب اثر ارسالی، عنوان کرد: موضوع جشنواره آزاد است، اما اولویت با آثاری است که با موضوعات جشنواره همخوانی دارند.

دبیر اجرایی و تخصصی جشنواره ققنوس گیلان متذکر شد: علاقمندان می  توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی رشت، میدان نیروی دریایی، خیابان پاسداران، روبروی اورژانس بیمارستان ولی عصر(عج)، سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان ارسال و یا با شماره 01333145635 تماس حاصل کنند.