صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۹۲۳۵۸
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴

گروه اجتماعی - کارشناس تشکل‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی بانه از صدور مجوز 3 کانون فرهنگی تبلیغی در این شهرستان خبر داد و گفت: تغذیه فکری و معنوی جامعه رسالت اصلی کانون‌های فرهنگی و تبلیغی است.

عبدالباقی عزیزی، کارشناس تشکل‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی بانه در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از صدور مجوز ۳ کانون فرهنگی تبلیغی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: تغذیه فکری و معنوی جامعه رسالت اصلی کانون‌های فرهنگی و تبلیغی است.
وی افزود: کانون‌های فرهنگی تبلیغی بخشی از رسالت‌های سازمان تبلیغات اسلامی است که با ساماندهی و تغذیه فکری و معنوی و بازسازی محتوایی مراکز فرهنگی به صورت مردمی فعالیت می‌کنند.
کارشناس تشکل‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی بانه بیان کرد: با توجه به هجمه های فرهنگی بیگانگان این سازمان درنظر دارد تا از هر فرصتی در جهت ارتقای کمی و کیفی سطح معلومات و اطلاعات و دانش و پژوهش مجموعه های فرهنگی خویش به‌ویژه در عصر فن‌آوری و تکنولوژی گام‌های مفید و مؤثری را بردارد.
عزیزی با اشاره به تاریخچه کانون‌های فرهنگی تبلیغی اعلام کرد: کانون‌های فرهنگی - تبلیغی نیز از سال ۷۹ با نظارت و صدور مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی شروع به فعالیت کردند.
وی در خصوص اهداف این کانون‌ها، بیان کرد: بارورکردن اعتقادات مذهبی، نشر و گسترش سیاست‌های کلان فرهنگی کشور، گسترش امر به معروف ونهی از منکر، مبارزه با تهاجم و شبیخون فرهنگی، واکسینه کردن جامعه نسبت به تبلیغات سوء دشمنان و به ثمر رساندن اهداف سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان بازوان اجرایی است.
کارشناس تشکل‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی بانه یادآورشد: تا کنون در شهرستان بانه شش کانون فرهنگی- تبلیغی ساماندهی شده و مشغول فعالیت‌های فرهنگی هستند. مجوز فعالیت کانون‌های تبلیغی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی صادر و در سامانه تشکل‌های دینی ثبت شده‌اند.
گفتنی است؛ صدور سه مجوز اخیر بنام‌های کانون فرهنگی تبلیغی «نخبگان» با مدیریت شهین معمارزاده، کانون فرهنگی تبلیغی «ریژگه» با مدیریت چیمن رسولی و کانون فرهنگی تبلیغی «اندیشه» با مدیریت نریمان معروفی جدیدالتأسیس هستند و اقدامات اولیه انجام شده است.

انتهای پیام