صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۹۲۹۷۳
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲

گروه فرهنگی - فرماندار سقز گفت: در سال جاری ٤٥٠ میلیون تومان برای حوزه فرهنگ و هنر اعتبار در نظر گرفته شده است که سال آینده این اعتبار افزایش خواهد یافت

به گزارش ایکنا از کردستان، علی اکبر ورمقانی، فرماندار شهرستان سقز امروز، 30 بهمن ماه در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با بیان اینکه سقز با کمبود مراکز فرهنگی در مناطق حاشیه ای روبرو است، اظهار کرد: ٢ قطعه زمین توسط خیرین برای ساخت مکان‌های فرهنگی در این شهرستان اهدا شده است.
وی از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان خواست از ادامه ساخت مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری شهرداری این شهر حمایت کند.
فرماندار شهرستان سقز از اختصاص ٤٥٠ میلیون تومان اعتبار برای حوزه فرهنگ و هنر این شهرستان در سال جاری خبر داد و اعلام کرد: سال آینده این اعتبار فرهنگی افزایش خواهد یافت.
وی همچنین وعده داد: در صورتی که هر اداره‌ای اعتبار عمرانی خود را نتواند جذب کند این اعتبار در سال جاری به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سقز تخصیص داده شود.
ورمقانی در ادامه با اشاره به نقش خبرنگاران در توسعه فرهنگی خواستار حمایت جدی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از اصحاب رسانه سقز شد.
جلال قلعه شاخانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان نیز در ادامه این دیدار ضمن تشکر از حمایت های بی دریغ فرماندار سقز از حوزه فرهنگ و هنر بیان کرد: حمایت فرماندار سقز از حوزه فرهنگ و هنر در استان کردستان زبانزد است.
وی در دیدار با معاون استاندار و فرماندار شهرستان سقز افزود: در سال های گذشته اعتبارات مناسبی برای حوزه فرهنگ وهنر در سقز تخصیص و برنامه ها و مراسم های ارزشمندی با حمایت فرماندار برگزار شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان یادآور شد: توجه به اقتصاد فرهنگ و هنر استان و درآمدزایی فعالان این حوزه به جد در دستور کار این اداره کل قرار دارد.
انتهای پیام