صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۹۶۲۸۹
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳

گروه سیاسی- فرمانده نیروی انتظامی البرز با اشاره به تکرار دسیسه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی، گفت: استقرار امنیت از وظایف اصلی پلیس در جامعه است.

به گزارش خبرنگار ایکنا از البرز، سردار عباسعلی محمدیان، 12اسفند در آئین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی ساوجبلاغ اظهارکرد: بالاترین نعمت برای هر کشور نعمت امنیت است و خوشبختانه امروز امنیت مثال زدنی در کشور ما وجود دارد.
وی افزود: این امنیت در حالی است که در کشورهای منطقه شاهد تلاطم و ناامنی هستیم و قطعا این امنیت به برکت خون شهدا، هدایت‌های مقام معظم رهبری، همکاری مردم و انسجام نیروهای مسلح حاصل شده است.
این مسئول با بیان اینکه نیروی انتظامی حافظ نظم، امنیت و آرامش برای مردم است و با همه توان به این وظیفه خود عمل خواهد کرد گفت: گواه این انجام وظیفه خون شهدایی است که هر ماه در مقابل قانون گریزان و متجاوزان به مرزها می‌ریزد.
محمدیان ابرازکرد: نیروی انتظامی فارغ از جناح‌های سیاسی برای همه افراد و اقوام مختلف امنیت را تأمین می‌کند و این‌ یکی از افتخارات پلیس در جامعه اسلامی است.
فرمانده انتظامی البرز با اشاره به رفتارهای آشوبگرانه برخی افراد در کشور، بیان کرد: این آشوب‌ها با راهنمایی بدخواهان و استکبار جهانی تبدیل به اغتشاش شد و رفتار پلیس بدون خشونت و دعوت به آرامش و خویشتنداری بود.
انتهای پیام./