صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۹۷۲۱۱
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱
یوسفی‌نژاد:

گروه فرهنگی ـ سرپرست اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به اجرای موفق نمایش چند رسانه‌ای «خاتون آب و آیینه» در شیراز كه به‌همت جمعی از هنرمندان این كلان‌شهر برگزار شد، تأكید كرد كه ما قطعاً از این‌گونه آثار فاخر هنری دینی حمایت می‌كنیم.

غلامرضا یوسفی‌نژاد، سرپرست اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با اشاره به اجرای موفق نمایش چند رسانه‌ای «خاتون آب و آیینه» در شیراز، آن را اثری زیبا و فاخر برشمرد و گفت: تماشای این نمایش احساس بسیار خوبی به من داد.
وی افزود: همه ما مسلمان و شیعه هستیم و مسلماً باید برای اجرای چنین برنامه‌هایی كمك و همراهی كنیم چرا كه این‌گونه برنامه‌ها برای جامعه به خصوص نسل جوان جهت شناخت سیره اهل بیت(ع) بسیار مفید هستند.

هدف ما فرهنگ‌سازی صحیح در جامعه است
یوسفی‌نژاد تأكید كرد: ما به عنوان اداره‌كل ارشاد حتماً از اجرای چنین برنامه‌هایی استقبال كرده و در این راه هنرمندان مذهبی را كه این نمایش به عنوان اولین تجربه كاری آنان بوده است، همراهی خواهیم كرد زیرا هدف ما فرهنگ‌سازی صحیح در جامعه است و برای این منظور در كنار تمام هنرمندان فارس هستیم و از آنان حمایت خواهیم كرد.
سرپرست اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با بیان اینكه اجرای آثار فاخر هنری دینی در سبك زندگی و اخلاق جامعه قطعاً اثرگذار خواهد بود، گفت: اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس یكی از حامیان نمایش «خاتون آب و آیینه» بوده است ضمن اینكه ما در طول سال نیز برنامه‌های مختلف هنری دینی نیز در مناسبت‌ها اجرا می‌كنیم.
وی ادامه داد: ما معمولاً در ماه‌های محرم و صفر برنامه‌های تئاتر خیابانی و تعزیه درباره زندگی اهل بیت(ع) و واقعه عاشورا برگزار می‌كنیم و بر تدام آن‌ها نیز تأكید داریم.

نمایش‌های فاخر هنری به‌صورت دوره‌ای برگزار شوند
یوسفی‌نژاد استقبال گسترده نسل جوان را از نمایش «خاتون آب و آیینه» ستود و گفت: یكی از نقاط قوت این برنامه آزاد و رایگان بودن آن برای اقشار مختلف مردم است اما پیشنهاد می‌شود كه اطلاع‌رسانی گسترده‌تری برای چنین برنامه‌هایی شده و همچنین در نقاط مختلف شهر نیز به‌صورت دوره‌ای به اجرا درآید.
انتهای پیام