صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۹۹۶۷۷
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین:

گروه اجتماعی- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: جهاد کشاورزی همواره دوشادوش بسیج در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی پیشگام بوده است.

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، فاطمه خمسه در دیدار با جمعی از بانوان بسیجی ادارات کل استان که با حضور سرهنگ طاهری فرمانده حوزه بسیج شهید بهشتی در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: طی چند سال گذشته ارتباط بسیار خوبی بین جهادکشاورزی و بسیج در اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در استان ایجادشده است.
وی ادامه داد: جهاد کشاورزی به‌عنوان متولی تولید محصولات کشاورزی و امنیت غذایی وظایف سنگینی بر عهده دارد.
خمسه تصریح کرد: با توجه به فشارهای که از طریق دشمنان به اقتصاد کشور واردشده با درایت و دوراندیشی مسئولین هیچ‌گونه مشکلی در تأمین نیازهای اساسی موردنیاز شب عید در استان وجود ندارد.
وی خاطرنشان کرد: امروز با وحدت، همکاری و همدلی و مشارکت سایر دستگاه‌های اجرای توانستیم در آستانه شب عید کالاهای اساسی شهروندان استان را تأمین کنیم.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اهمیت مبارزه با سن غلات در استان عنوان کرد: مبارزه با سن غلات در ایام تعطیلات با برپایی کشیک نوروزی انجام خواهد شد.
خمسه اظهار کرد: با توجه به کمبود آب در استان در تلاش هستیم طرح سامانه‌های نوین آبیاری در اراضی کشاورزی و باغی استان را با سرعت بیشتری اجرایی و عملیاتی کنیم.
طاهرخانی فرمانده حوزه بسیج شهید بهشتی ادارات کل استان قزوین نیز در این جلسه گفت: جهاد کشاورزی همواره خدمت‌رسانی به مردم را در اولویت امور خود قرار داده است.
وی افزود: امروز در حوزه اقتصادی بایستی با همکاری و تلاش مضاعف گام برداریم تا بتوانیم در برابر فشارهای دشمنان ایستادگی کنیم.
انتهای پیام