صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۰۱۰۸۶
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸

گروه اجتماعی- مسئول بسیج سازندگی شهرستان همدان از تشکیل کمیته‌های خدمات‌رسان در مناطق حاشیه شهر به همت بسیجیان جهادگر برای خدمات‌رسانی به محرومین شهر همدان خبر داد.

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) هادی گلیان مسئول بسیج سازندگی شهرستان همدان با بیان اینکه کمک به هم نوع بهترین فرصت برای بهره بردن از فضایل معنوی است، اظهار کرد: کمک به هم نوع یک وظیفه انسانی بوده که بر هر فرد مسلمان واجب است به خصوص در شرایط فعلی که باید در همه جوانب چه عمرانی و چه فرهنگی و چه اقتصادی به مردم مظلوم رسیدگی کرد.
وی بیان کرد: جمع‌آوری کمک‌های مردمی و برپایی چادر در پایگاه‌های مقاومت و برگزاری برنامه‌ها و جلسات مشترک با مسئولین کمیته امداد امام خمینی(ره) و اعزام 45 نفر نیرو برای کمک به کمیته امداد امام(ره) برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی از اقدمات مهم بسیج سازندگی طی هفته نیکوکاری است.
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان با اشاره به اقدامات این نهاد در خدمت به محرومین تصریح کرد: در راستای کمک به نیازمندان با همکاری کمیته امداد امام (ره ) خانه یک فرد محروم در حصار مطهری توسط گروه جهادی شهید «حاج حسین همدانی» بازسازی شد.
وی اظهار کرد: بسیج سازندگی با ایجاد کمیته‎های خدمات‌رسان در مناطق حاشیه شهر به همت بسیجیان جهادگر در حال برنامه‌ریزی برای خدمات‌رسانی به محرومین شهر همدان است.

انتهای پیام