صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۰۱۴۶۳
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷

گروه اجتماعی ـ در یادمان شهدای گمنام لرستان در شهرهای خرم‌آباد، الیگودرز، الشتر، بروجرد، ازنا، دانشگاه لرستان و دورود 28 شهید والامقام آرمیده‌اند.

به گزارش ایکنا از لرستان، یادمان شهدای گمنام شهرستان خرم‌آباد بر فراز مرکز شهر در کنار «دریاچه کیو» قرار دارد و پیکر پاک 6 شهید گمنام دوران دفاع مقدس را در دل خود جای داده است.
یادمان شهدای گمنام شهرستان الیگودرز در میدان امام حسین(ع) مرکز این شهر قرار دارد و پیکر پاک 5 شهید گمنام دوران دفاع مقدس را در دل خود جای داده است.
یادمان شهدای گمنام شهرستان الشتر در بوستان شهدای مرکز این شهر قرار دارد و پیکر پاک 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس را در دل خود جای داده است.
یادمان شهدای گمنام شهرستان بروجرد بر فراز این شهر در «تپه تاریخی چغا» قرار دارد و پیکر پاک 5 شهید گمنام دوران دفاع مقدس را در دل خود جای داده است.
یادمان شهدای گمنام شهرستان ازنا در ورودی این شهر در کنار پارک معلم و میدان نماز قرار دارد و پیکر پاک 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس را در دل خود جای داده است.
یادمان شهدای گمنام دانشگاه لرستان در بوستان شهدای این دانشگاه قرار گرفته و پیکر پاک 3 شهید گمنام دوران دفاع مقدس را در دل خود جای داده است.
یادمان شهدای گمنام شهرستان دورود بر فراز این شهر و در مسیر گردشگری «دریاچه گهر» قرار دارد و پیکر پاک 5 شهید گمنام دوران دفاع مقدس را در دل خود جای داده است.