صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۰۱۶۱۶
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹

گروه اجتماعی ـ مظاهر بابایی، رئیس خبرگزاری‌های ایكنا و ایسنا طی پیامی فرا رسیدن سال نو را تبریك گفت.

به گزارش ایكنا از فارس، مظاهر بابایی، رئیس جهاد دانشگاهی فارس و رئیس خبرگزاری‌های ایكنا و ایسنا شعبه فارس در پیامی فرا رسیدن سال نو را به آحاد ملت ایران تبریك گفت.
در این پیام آمده است:
«یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ؛ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ؛ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ؛ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ
فرا رسیدن سال نو همیشه نویدبخش افكار نو، كردار نو، تصمیم‌های نو برای آینده است. آینده‌ای كه همواره امیدواریم بهتر از گذشته باشد. در سال نو سلامتی، شادی، پیروزی، مهر، دوستی و عشق را برای شما آرزومندم.
اینجانب فرا رسیدن سال 1397، بهار طبیعت را خدمت تمامی هموطنان به ویژه مردم عزیز و بزرگوار استان فارس تبریك عرض می‌نمایم و تلاشی مضاعف و جهادی برای همه خدمتگزاران به ملت عزیز ایران اسلامی به خصوص همكاران جهاد دانشگاهی، در مسیر پیشرو و تحقق اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی ایران و تحقق سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری به ویژه در حوزه حمایت از تولید و كالای داخلی و دستیابی به رونق اقتصادی و افزایش اشتغالزایی و ارتقای سطح معیشت اقشار مختلف جامعه را از درگاه ایزد منان خواستارم».
انتهای پیام