صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۰۱۶۶۹
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۹

گروه اجتماعی ـ نماینده ولی‌فقیه در لرستان امروز، یکم فروردین از روند خدمات‌رسانی در ستادهای اطلاع‌رسانی و راهنمای زائرین لرستان در مناطق اصلی استقرار مسافران نوروزی بازدید کرد.

به گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد عصر چهارشنبه، یکم فروردین، با حضور در ستادهای اطلاع‌رسانی، راهنمای زائرین شهرداری خرم‌آباد، هلال‌احمر، میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری، آموزش و پرورش و نیروی انتظامی لرستان روند خدمات‌رسانی به زائرین را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.
وی با بیان این‌که ستادهای نوروزی آسایش و راحتی مسافران را فراهم می‌کنند، اظهارکرد: مجموعه دستگاهای خدمات‌رسان دارای هماهنگی مطلوب و قابل تقدیر هستند و این هماهنگی یک نقطه قوت است.
آیت‌الله میرعمادی با بیان این‌که دستگاه‌های خدمات‌رسان به مسافران نوروزی حالت هم‌افزایی دارند، ادامه داد: هلال‌احمر مسافران را راهنمایی می‌کند و نیروی انتظامی لرستان در تمام صحنه‌های خدمت به مسافران نوروزی حضور دارد.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان این‌که ما شاهد افزایش مسافران نوروزی در لرستان هستیم، تصریح کرد: یکی‌از اهداف ما تبدیل شهرستان خرم‌آباد به مقصد گردشگری بود و این مهم محقق شده است به‌طوری‌که با انبوه مسافران از اقصی‌نقاط کشور مواجه هستیم و این استقبال مسئولیت مسئولان را سنگین می‌کند.
امام جمعه خرم‌آباد ادامه داد: عواملی که با مسافران برخورد می‌کنند آموزش دیده هستند و با خوش‌رویی مسافران را راهنمایی می‌کنند.
وی افزود: مهمان‌نوازی مردم لرستان در کشور زبان‌زد شود تا هم‌وطنان عزیز ما که لرستان را به‌عنوان مقصد گردشگری انتخاب کرده‌اند یک اطمینان خاطر در اقامت داشته و ایام خوشی برایشان فراهم شود.