صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۰۵۵۷۵
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳
همزمان با مبعث صورت گرفت؛

گروه فعالیت‌‌های قرآنی- محفل انس با قرآن با حضور قاریان و حافظان ممتاز همزمان با سالروز بعثت رسول اکرم(ص) در روستای خیرآباد از توابع شهرستان چناران برگزار شد.

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی،‌ محفل انس با قرآن با حضور قاریان و حافظان ممتاز مشهدی شب گذشته، 25 فروردین ماه، همزمان با سالروز بعثت رسول اکرم(ص) در روستای خیرآباد از توابع شهرستان چناران برگزار شد.

این مراسم که به همت دهیاری و شورای اسلامی روستای خیرآباد و با همکاری جلسه قرآن علی ابن موسی الرضا(ع) با یاد شهید حسینعلی شهرکی و با مدیریت جواد مثمر برگزار شد، جلال پور، دهدار روستای خیرآباد ضمن عرض خیرمقدم و تبریک عید سعید مبعث به حاضران در مراسم، عنوان کرد: این مراسم نخستین تجربه برگزاری مراسمات قرآنی در این روستا است که امیدوارم تداوم یابد.


وی همچنین افزود: همزمانی این محفل قرآنی با عید سعید مبعث که نخستین آیات الهی بر قلب پیامبر اکرم(ص) نازل شده است را برای آغاز یک نهضت قرآنی در روستای خیرآباد در جهت توسعه و اعتلاء علوم و معارف قرآنی به ویژه آموزش قرائت قرآن و برگزاری محافل قرآنی به فال نیک می گیریم.

از نکات قابل توجه این مجلس نورانی، تأثیرگذاری تلاوت قاریان قرآن از همان آغاز مجلس بود که با استقبال و تشویق فراوان حاضران در مجلس روبه رو شد.

گفتنی است، در این مراسم پرفیض و فضیلت قرآنی، جواد سلیمانی، قاری ممتاز مشهدی، محمد مرادیان، مهدی خدادادگان، قاریان مشهدی،‌ سعید ستاری، قاری چنارانی، سعید دشتبان و قاری نوجوان، امیرحسین لنگری به تلاوت آیات کلام الله مجید پرداختند و سیدحمیدرضا حسینی نیز به ارائه محفوظات خود پرداخت.

 

ابراهیم الهی

انتهای پیام