صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۰۶۰۹۲
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس اداره اوقاف ناحیه دو کرمانشاه با بیان اینکه امروز وظیفه داریم قرآن را آنگونه که در شأن و جایگاه آن است معرفی کنیم، گفت: با انس و الفت با قرآن قطع به یقین بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام سیدناصر سیدآقایی، رئیس اداره اوقاف ناحیه دو کرمانشاه در نشست خبری تشریح برنامه‌های چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم در مرحله شهرستانی که در اداره اوقاف ناحیه یک کرمانشاه برگزار شد با اشاره به اینکه در آستانه یک رخداد معنوی و ارزشمند به‌نام مسابقات قرآن در مرحله شهرستانی هستیم، گفت: سازمان اوقاف از محل نیات واقفین خیراندیش این بخش(مسابقات قرآن) را با کیفیت بسیار عالی در سطح کشور و در سطح بین‌المللی برگزار می‌کند.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن، افزود: مهم است که با این سرمایه و توان که امروز داریم قرآن را آنگونه که شأن و جایگاه آن است معرفی کنیم و به‌کار ببندیم.


حجت‌الاسلام سیدآقایی تصریح کرد: باید بتوانیم با تمسک به معجزه جاوید رسول خدا و این کتاب ارزنده آسمانی که کتاب انقلاب ما به تأکید امام راحل و مقام معظم رهبری است مشکلات سطح اجتماع را حل کنیم.
رئیس اداره اوقاف ناحیه دو کرمانشاه درادامه اظهار کرد: شهدای ما بسیاری از موفقیت‌های خود را با تمسک به قرآن کسب کردند و ما وظیفه داریم این معجزه ناب را مورد احترام و اکرام ویژه قرار دهیم.
وی گفت: در این شرایط حساس با استفاده از این سرمایه عظیم بسیاری از مشکلا در سطح اجتماع حل می‌شود و این از برکات قرآن است.
یادآور می‌شود، مسابقات قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه هرساله در سطوح شهرستانی، استانی، کشوری و بین‌المللی در حوزه ترویج فعالیت‌های قرآنی کشور برگزار می‌شود و هدف از آن فراهم کردن زمینه‌ای در مسیر انس بیش از پیش با مفاهیم تعالی بخش قرآن است.
انتهای پیام