صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۰۶۱۳۷
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مؤسسه جامعةالقرآن والعترة تبریز گزارشی از فعالیت‌های قرآنی ـ فرهنگی خود را ارائه کرد.

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعة‌القرآن والعترة تبریز فعالیت‌‌های متنوعی را در کارنامه کاری خود دارد که می‌توان به بخش آموزشی و فرهنگی این مرکز اشاره کرد.
دوره‌های این مؤسسه برای بانوان و آقایان و همه مقاطع سنی اجرا می‌شود. در بخش آموزشی می‌توان به برگزاری دوره‌های آموزش عمومی قرآن در 6 سطح، برگزاری دوره‌های تخصصی قرائت قرآن در 6 سطح، برگزاری دوره‌های تخصصی حفظ قرآن در 12 سطح، دوره‌های تخصصی ترجمه، مفاهیم و تدبر در 9 سطح، دوره‌های تربیت معلم و مدرس قرآن در 6 سطح اشاره کرد.
همچنین، برپایی جلسات عمومی هفتگی با موضوع قرائت و حفظ قرآن، کارگاه‌های تخصصی آموزش با حضور اساتید بین‌المللی، کلاس‌های کامپیوتر و زبان انگلیسی در سطوح مختلف و مهد کودک و پیش‌دبستانی قرآنی تسنیم با آموزش نوین از دیگر برنامه‌های این مرکز قرآنی است.


دربخش فرهنگی نیز به برگزاری سالانه جشنواره قرآنی «انسان» با شرکت چندین هزار نفر، انتشار مستمر نشریه قرآنی ـ مذهبی ثمرات، پشتیبانی فنی و محتوای از سایت اینترنتی ثمرات، صندوق قرض‌الحسنه داخلی با عضویت بیش از 200 نفر، برگزاری مراسم و محافل متنوع در مناسبت‌های مختلف مذهبی ـ ملی، تشکیل و حمایت از گروه‌های تواشیح و مدیحه‌سرایی، برگزاری مسابقات و برنامه‌های متنوع تبلیغی و ترویجی و تولید محصولات متنوع چندرسانه‌ای در حوزه تخصصی قرآن می‌توان اشاره کرد.
این مؤسسه برای ترم بهار نیز برنامه‌های ویژه‌ای را برای بزرگسالان و نوجوانان در نظر دارد.
یادآور می‌شود، مؤسسه جامعة‌القرآن والعترة در تبریز، بازار، انتهای خیابان شهید مطهری(راسته کوچه)، روبروی آتش‌نشانی واقع شده است.
انتهای پیام