صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۰۶۴۵۶
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱

گروه اجتماعی- جلسه برنامه ریزی و آمادگی برای استقبال از ماه مبارک رمضان با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل برگزار گردید.

به گزارش ایکنا از اردبیل، کارگروه آماده سازی فضای معنوی استقبال از ماه مبارک رمضان روزگذشته 27 فروردین ما به ریاست سید ناصر اسحاقی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل برگزار گردید.
سید ناصر اسحاقی، کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، در این جلسه با اشاره زمان باقیمانده به حلول ماه مبارک رمضان گفت: ماه مبارک رمضان، ماه فرصت هاست فرصتی که خداوند در اختیار انسانها قرار داده است تا خود را به معنویات الهی نزدیک سازند. به همین دلیل باید تمامی راهکارها و تدابیر آماده سازی فضای معنوی شهر برای استقبال از ماه مبارک رمضان برنامه ریزی شود.
وی افزود: تاثیرگذاری تمامی دستگهای اجرایی برای برنامه ریزی ماه مبارک رمضان دارای اهمیت است و بخصوص شهرداری و صدا و سیما از تأثیرگذاری خاصی برخوردار است و باید تمهیدات لازم و کافی را برای استقبال از ماه مبارک رمضان داشته باشند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: برنامه‌های متنوعی برای پیشوازی و استقبال از ماه مبارک رمضان در استان تدارک دیده شده که به منظور ترویج ارزش‌های این ماه مبارک در بین مردم و انس و نزدیکی آنها با مفاهیم دینی و قرآنی در استان برگزار خواهد شد و تلاش می‌کنیم تا فضایی فراهم شود تا مردم استان بتوانند هر چه بیشتر از برکات و فیوضات این ماه مبارک بهره ببرند.
انتهای پیام