صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۰۶۸۶۹
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴

گروه اجتماعی ـ مدیرکل نوسازی مدارس لرستان گفت: 55 درصد ساخت و سازهای انجام‌شده در لرستان توسط خیّرین مدرسه‌ساز انجام می‎شود.

به گزارش ایکنا از لرستان، بیستمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز ناحیه دو خرم‌آباد امروز، چهارشنبه، 29 اردیبهشت با حضور محمد چگنی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان، خیرایی، معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان، محسنی، سرپرست آموزش و پرورش ناحیه دو خرم‌آباد، خرم‌آبادی، معاونت مشارکت‌های مردمی، تنی چند از اعضای شورای شهر خرم‌آباد، خیرین مدرسه‌ساز و فرهنگیان برگزار شد.
در این جشنواره، محمد چگنی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان لرستان با اشاره به این‌که نزدیک به 55 درصد ساخت و سازهای مدارس در استان توسط خیرین مدرسه‌ساز انجام می‌شود، گفت: در حال حاضر ۶۶ پروژه آموزشی در قالب ۳۲۰ کلاس درس و زیربنای ۸۰ هزار متر مربع و با اعتبار ۶۵ میلیارد تومان در دست اجراست .
وی با اشاره به مشارکت خوب و فعال خیرین مدرسه‌ساز، گفت: در حال حاضر ۳۷ مورد از این پروژه‌ها با تعداد ۱۵۴ کلاس درس و با زیربنای 21 هزار و 320  مترمربع و با اعتباری معادل ۲۵ میلیارد تومان به‌صورت مشارکتی توسط خیرین در حال ساخت و ساز است.
چگنی تصریح کرد: تجربه نشان داده است که هرجا خیرین مدرسه‌ساز وارد شده‌اند کارها به سمت جلو خواهند رفت.
وی از تخریبی بودن 4700 کلاس درس در سطح استان لرستان خبر داد و گفت: در خصوص مدارس استثنایی، گفت: در این زمینه ما به‌شدت نیازمند یاری خیرین مدرسه‌ساز هستیم و صد البته کمک‌های ایشان نباید تنها به ساخت مدارس محدود شود بلکه تجهیز، تعمیر و کمک‌های معنوی خیرین گران‌قدر نیز می‌تواند در رفع کاستی‌های فضاهای آموزشی راه‌گشا باشد.

انتهای پیام