صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۰۷۱۳۲
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۱

گروه اجتماعی- نماینده مردم ساوه و زرندیه در پایان گفت: باید آمادگی شرایط حتی بدتر از وضعیت فعلی را هم داشت و اگر تحریم‌ها بیشتر شد نباید دست از مقاومت برداشت.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، محمدرضا منصوری، نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی، امروز، 30 فروردین ماه در مراسم معارفه مدیرکل جدید بهزیستی استان مرکزی گفت: رسالت اصلی بهزیستی آموزش درست زندگی کردن است نه اینکه افراد را محدود کنیم به نحوی که از ابتدا دنبال حمایت مالی باشند و زندگی بهتر را در پول بیشتر ببینند اگر درست تربیت شویم با پول کم هم می‌توان زندگی خوبی داشت.
وی با اشاره به شعار سال گفت: ملتی حق خوب زندگی کردن دارد که تلاش کند، تولید و صادرات داشته باشد باید جایگاه خودمان را بشناسیم و ببینیم چه کاری در این زمینه انجام دادیم ما پرمصرف‌ترین مردم در سوخت و انرژی هستیم چنانچه در ایام عید دیدیم ساعت‌های طولانی از وقت مردم و منابع کشور در ترافیک‌های سنگین هدر می‌رود، مردم باید متوجه این شرایط باشند و برای تولید و صادرات تلاش کنند.
منصوری افزود: باید بپذیریم صادرات کم است و نفت نیز دچار مشکل شده، حمایت از کالای ایرانی اگر از دولتی‌ها آغاز شود بخش خصوصی هم رعایت می‌کند حمایت از کالای ایرانی باید از درون ادارات دولتی آغاز شود و از استاندار انتظار می‌رود به تمام ادارات که حتی میوه و چای برخی از آنها وارداتی است استفاده از کالای ایرانی را ابلاغ و برای استفاده از کالای خارجی جریمه تعیین کند.
نماینده مردم ساوه و زرندیه در پایان گفت: باید آمادگی شرایط حتی بدتر از وضعیت فعلی را هم داشت و اگر تحریم‌ها بیشتر شد نباید دست از مقاومت برداشت.
انتهای پیام