صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۰۷۵۵۶
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰

گروه اجتماعی - سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی بر لزوم تاسیس موسسه مادر برای نظارت بر موسسات خیریه تاکید کرد.

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی اکبر محمدی سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی صبح امروز در جلسه شورای مشارکت های بهزیستی استان بیان کرد : ما اکنون به یک موسسه خیریه نیاز داریم که بر تمامی موسسات خیریه نظارت داشته باشد و اطلاعات تمام موسسات و مشارکت های مردمی و مددجویان ثبت شود.
وی افزود : متاسفانه برخی رفتارها از سوی موسسات در کوتاه مدت موجب ایجاد آسیب های اجتماعی می شوند مثل اینکه در برخی روزها شاهد این هستیم که عده ای از پیر و جوان در محلی جلوی چشم مردم جمع شده اند که مقداری مایحتاج خود را دریافت کنند.
وی با اشاره به اینکه برخی کمک رسانی ها باعث شده پرده عصمت و حرمت در جامعه کنار برود، خاطرنشان کرد : امروزه انسان ها به راحتی نیازهایشان را به زبان می آورند و غیرت و تعصب ملی از بین رفته است.
محمدی تصریح کرد : متاسفانه اکنون مردانگی معنای خود را از دست داده است و متاسفانه بسیاری مردان جامعه را می بینیم که برای تکه ای نان یا کیسه ای برنج سر خم می کنند و این خود باعث ایجاد انواع آسیب ها خواهد شد.
سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی گفت : لازم است که اداره اوقاف نیز در خصوص دیدگاه خود را تغییر دهد، وقف فقط این نیست که ماشین یا خانه ای را وقف کنیم، هرکس می تواند بخشی از استعداد و دانش خود را نیز وقف کند مثل معلمانی که به رایگان در برخی مناطق محروم تدریس می کنند.
انتهای پیام