صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۰۷۹۱۷
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶

گروه اجتماعی- سرپرست دانشگاه مذاهب اسلامی واحد کردستان با اشاره به برنامه های آتی این دانشگاه گفت: رشته‌های جدید دانشگاه مذاهب اسلامی در آینده نزدیک افزایش می‌یابد.

مرتضی خسروپناه، سرپرست دانشگاه مذاهب اسلامی واحد کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: در حال حاضر 136 دانشجو در دانشگاه مذاهب اسلامی استان مشغول به ادامه تحصیل هستند.
وی با اشاره به رشته‌های در حال تدریس این دانشگاه افزود: با توجه به مذهب مردم استان کردستان رشته‌های فقه و مبانی حقوق امام شافعی و فقه و مبانی حقوق امامیه از رشته‌های درحال تدریس این دانشگاه است.
خسروپناه با اشاره به برنامه‌های آتی این دانشگاه بیان کرد: رشته‌های جدید دانشگاه مذاهب اسلامی در آینده نزدیک افزایش می‌یابد.
وی اعلام کرد: با توجه به نیازسنجی صورت گرفته به زودی در دوره کارشناسی ارشد در رشته‌های حقوق عمومی اسلامی و جزای اسلامی و در مقطع کارشناسی در رشته‌های اعتقاد اسلامی، مدیریت اسلامی، معماری اسلامی و هنر اسلامی براساس آرا و نظریات صاحب نظران و اندیشمندان دینی در این دانشگاه ایجاد خواهد شد.
سرپرست دانشگاه مذاهب اسلامی واحد کردستان افزایش تعداد دانشجو، راه‌اندازی مقطع ارشد دانشگاه در شاخه‌های علوم اسلامی، غنی کردن برنامه‌های فرهنگی و پژوهشی و ... را از برنامه‌‌های در دست اجرای این دانشگاه دانست و عنوان کرد: توسعه زیرساخت فیزیکی و فراهم کردن جذب هیأت علمی دانشگاهی از دیگر اقدامات در دست اجرای دانشگاه است.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر دو نفر عضو هیأت علمی دانشگاه هستند، یادآور شد: 30 نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های کردستان، آزاد اسلامی و پیام نور استان با ما همکاری دارند.
انتهای پیام