صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۰۸۲۱۱
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲

گروه فعالیت‌های قرآنی- کارشناس امور قرآنی بانوان اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: در مراسم قرعه‌کشی ششمین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم، 188 نفر از خراسان رضوی انتخاب شدند و مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

زبیده بیگلری، کارشناس امور قرآنی بانوان اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، بیان کرد: ششمین دوره آزمون کتبی حفظ و مفاهیم قرآن کریم در 24 رشته شامل بخش کتبی و شفاهی که ثبت نام آن دی ماه سال 96 انجام گرفت، دهم اسفندماه سال گذشته با همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اوقاف و امور خیریه استان همزمان با سراسر کشور در مشهد برگزار شد.
وی افزود: شرکت کنندگانی که در این رقابت ها نمره ۷۰ به بالا را کسب کردند به مرحله شفاهی راه یافتند و پس از رقابت در این مرحله نیز موفق به دریافت گواهینامه مرتبط با رشته انتخابی خود در این دوره از آزمون شدند.
بیگلری ادامه داد: از سوی سازمان اوقاف کشور مراسم قرعه کشی به منظور اعطای جوایز ششمین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم همزمان با سالروز مبعث نبی مکرم اسلام(ص) برگزار و نتایج قرعه کشی اول اردیبهشت ماه اعلام شد.
کارشناس امور قرآنی بانوان اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی تصریح کرد: بر اساس این مراسم تعداد 188 نفر از خراسان رضوی در قرعه کشی ششمین دوره آزمون سراسری حفظ قرآن کریم به عنوان منتخب برگزیده و جوایزارزنده ای به آنان اعطاء خواهد شد.

انتهای پیام