صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۰۸۲۶۶
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸
با حضور شعرایی از ایران و هفت‌کشور جهان؛

گروه فرهنگی ــ همایش بین‌المللی بینات، قرآن در آیینه شعر ملل مسلمان بعدازظهر امروز با حضور شعرایی از ایران و هفت‌کشور جهان در قم آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش ایکنا از قم؛ این همایش عصر امروز دوشنبه به‌صورت رسمی از ساعت 17 کار خود را در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز خواهد کرد.

اجرای نخستین همایش بین‌المللی بینات بر عهده فضه سادات حسینی است و حامد حجتی به‌عنوان دبیر این همایش، استاد مجاهدی از اساتید پیشکسوت شعر آیینی و سید مصطفی حسینی معاون سازمان اوقاف و امور خیریه در این همایش ایراد سخن خواهند کرد.

شعرخوانی شعرایی از ایران و هفت‌کشور جهان ‌بخش اصلی این همایش خواهد بود.صلاح حسن جبار و قاسم محمد صالح از کشور عراق، شاهد عباس، سید شفیع حیدر رضوی، ابن علی واعظ و سلمان عابدی از کشور هندوستان، کمیل حماده از کشور لبنان، سید احمد حسینی از کشور پاکستان ازجمله شعرایی هستند که به این همایش دعوت‌شده و شعرخوانی خواهند کرد.

سید حمید رضا برقعی، زکریا اخلاقی، سیده تکتم حسینی، احمد افخمی نیا، محمد سهرابی، احمد بابایی، سید حسین متولیان، سید محمدامین جعفری و نفیسه سادات موسوی از شعرای جوان و آیینی کشور نیز در این همایش شعرهای قرآنی خود را قرائت خواهند کرد.

انتهای پیام