صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۰۸۳۱۶
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۲

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ با حضور رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد لرستان، تفاهم‌نامه برگزاری هفته قرآن و عترت لرستان مابین اداره‌کل تبلیغ، ترویج و توسعه فعالیت‌های قرآنی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، با اجرای بیش‌از 40 برنامه قرآنی، فرهنگی و هنری در استان، بسته شد.

به گزارش ایکنا از لرستان، دوشنبه، سوم اردیبهشت ماه، با حضور مرتضی خدمتکار، معاون اداره‌کل تبلیغ و ترویج فعالیت‌های قرآنی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و منصور احمدی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، تفاهم‌نامه برگزاری «هفته قرآن و عترت» لرستان، در سال‌جاری، بسته شد.

در این تفاهم‌نامه بندهای متعددی ازجمله زمان برگزاری هفته قرآن و عترت و برنامه‌های قابل اجرا در قالب این هفته و نحوه اجرای آن‌ها توسط گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، به‌عنوان مجری، لحاظ شده است.

بنابراین گزارش، هفته قرآن و عترت در گستره استانی برگزار خواهد شد، که در سال‌جاری استان لرستان، همانند 10 استان دیگر، میزبان برگزاری این هفته در استان است، که در قالب آن برنامه‌های و جشنواره‌های قرآنی و فرهنگی و هنری با موضوع قرآن و عترت اجرا خواهد شد.

یادآور می‌شود؛ اداره‌کل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هرساله با همکاری دفاتر قرآن و عترت ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های کشور، برنامه‌هایی مانند جشنواره‌های ملی «آیات» در رشته‌های مختلف، هفته‌های قرآن و عترت و «جشن رمضان» را برگزار می‌کند، که استان لرستان در سال گذشته میزبان برگزاری دومین جشنواره ملی «آیات» در رشته شعر بود. در سال‌جاری نیز استان لرستان با اجرای بیش‌از 40 برنامه قرآنی، فرهنگی و هنری، میزبان برگزاری هفته قرآن و عترت، خواهد بود.

انتهای پیام