صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۰۸۹۱۳
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۸
رئیس دانشگاه آزاد گیلان:

گروه اجتماعی- چیرانی با بیان اینکه امنیت امروز و هر چه که داریم از فداکاری و ایثار‌گری شهدا و ایثارگران است، تصریح کرد: ملت ما به یقین مدیون ایثار و فداکاری ایثارگران راه اسلام و انقلاب است، زیرا این افراد حق بزرگی بر گردن ما دارند.

به گزارش ایکنا از گیلان، ابراهیم چیرانی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان امروز، 4 اردیبهشت در مراسم تجلیل از جانبازان واحد دانشگاهی رشت، با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز جانباز، گفت: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا، جانبازان و ایثارگران و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند که اگر این ایثارها و جانفشانی‌ها نبود، کشور و انقلاب از گزند دشمنان در امان نمی ماند.

وی با بیان اینکه امنیت امروز و هر چه که داریم از فداکاری و ایثار‌گری شهدا و ایثارگران است، تصریح کرد: ملت ما به یقین مدیون ایثار و فداکاری ایثارگران راه اسلام و انقلاب است، زیرا این افراد حق بزرگی بر گردن ما دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدحسین صفوی، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان نیز، با برشمردن خصوصیات بارز جانبازان، عنوان کرد: جانبازان با اخلاص و تلاش خود در هشت سال دفاع مقدس، عظمتی را آفریدند که ما قادر به جبران آن نخواهیم بود.

وی ادامه داد: جانبازان ما آنقدر مخلص و متواضع هستند که شنیدن خاطرات آنان می‌تواند برای نسل جوان با حلاوت و لذت بخش باشد.

این کارشناس دینی خاطرنشان کرد: جانبازان و ایثارگران مظهر گذشت، فداکاری و شهادت طلبی هستند، زیرا پا به پای شهدا در این مسیر حرکت کردند و با این کار نقش بسیار بزرگی را در حفظ نظام اسلامی و انقلاب اسلامی داشتند و انقلاب ما مدیون این مجاهدت‌ها و جانبازی‌ها است.

انتهای پیام