صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۰۹۳۶۳
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶

کانون خبرنگاران ایکنا ــ تفاهم نامه فیمابین ادارات زندان و اوقاف و امور خیریه شهرستان فردوس چهارشنبه، پنجم اردیبهشت ماه به امضای طرفین رسید.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، به نقل از روابط عمومی اداره زندان شهرستان فردوس، علیرضا دهقانی، رئیس زندان شهرستان فردوس در این باره گفت: این تفاهم نامه در خصوص انجام فعالیت ها و همکاری های فرهنگی قرآنی بین دو مجموعه منعقد شد.
وی افزود: امیدواریم بتوانیم از رهگذر امضای این تفاهم نامه، بر غنای هر چه بیشتر فعالیت های قرآنی بیفزائیم.
حجت الاسلام والمسلمین الهی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فردوس هم در این باره گفت: لازم است از پیگیریهای جدی و فراوان مجموعه زندان شهرستان برای فعالیتهای فرهنگی قرآنی از جمله آشنایی با قرآن به واسطه محافل انس با کلام الله مجید، آموزش حفظ و مسابقات قرآنی قدردانی کنم.
وی تصریح کرد: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فردوس، در اهدای کتاب های حفظ موضوعی قرآن کریم، اجرای طرح های فرهنگی و تربیتی در زندان، برگزاری محافل انس با قرآن، معرفی اساتید جهت تدریس قرآن کریم، برگزاری مسابقات و اهداء جوایز به نفرات برتر دوره های حفظ قرآن کریم در زندان ها، با مجموعه اداره زندان شهرستان همکاری خواهد کرد.
حجت الاسلام محمد دهقان، مسئول فرهنگی زندان شهرستان فردوس هم از همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان در سال ۱۳۹۶ قدردانی و سپاسگزاری و ابراز امیدواری کرد در سال جاری نیز این همکاری مستمر باشد.