صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۱۴۵۲۳
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۴

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با تأکید بر پیروی از دستوارت قرآنی بریا داشتن زندگی سالم گفت: نخستین پیام قرآنی توصیه به نظم و انضباط در کارها است.

به گزارش ایکنا از کردستان، اداره تبلیغات اسلامی کامیاران را با حضور مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان، ائمه جمعه و جماعت و رؤسای ادارات شهرستان برگزار کرد.
حجت‌الاسلام مختار کرمی، مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان اولین همایش تجلیل از پیشکسوتان، خادمان و فعالان قرآنی شهرستان کامیاران با اشاره به توجه به تعالیم و آموزه های قرآنی در زندگی اظهار کرد: اولین پیام قرآنی توصیه به نظم و انضباط در کارها است که متأسفانه در حال حاضر به‌ویژه در برگزاری جلسات و مراسم نظم در شروع کارها و خاتمه مراسم وجود ندارد.
وی افزود: مربیان و معلمان قرآنی باید الگوی رفتاری، کرداری و اخلاقی در جامعه باشند و این پیام قرآن کریم که درستی و صداقت در کارها است را به مردم برسانند.
حجت‌الاسلام کرمی امید دادن به مردم را از دیگر پیام های قرآن کریم برشمرد و بیان کرد: ما باید به مردم امید بدهیم و در جهت رفع مشکلات و موانع آن‌ها سهیم باشیم چراکه ناامیدی از رحمت خداوند از گناهان کبیره است.
حجت‌الاسلام ناصر شیری، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی کامیاران در ابتدای مراسم با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده از همه مربیان و فعالان قرآنی شهرستان تقدیر کرد و گزارش مختصری از اهم فعالیت های انجام شده واحد دارالقرآن ارائه داد.
وی بر وحدت و اتحاد میان مسلمانان تأکید کرد و خواستار سرمایه‌گذاری تمامی ادارات در بخش ترویج فرهنگ قرآنی شد.
یادآور می شود؛ در ادامه گروه مولودی خوانی «تسکین» به اجرای برنامه پرداختند و مجلس را با نام و یاد پیامبراکرم(ص) و اهل بیت مطهرش(علیهم سلام) مزین کردند و در پایان این مراسم از ۴۰ پیشکسوت، خادم و فعّال قرآنی شهرستان کامیاران تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام