صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۱۴۶۸۱
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴

گروه اجتماعی- رئیس اداره اوقاف کرج گفت: در اقدامی خداپسندانه بانوی واقف خيرانديش سهم زمين مشاعی خود را وقف درمان بيماران كرد.

به گزارش ایکنا از البرز به نقل از اداره كل اوقاف و امور خيريه استان البرز، حجت الاسلام و المسلمين حسين مهديان، اظهارکرد: اين بانوی واقف با وقف زمينش در شهرستان كرج عوايد آن را صرف هزينه‌های رسيدگی به امور درمان بيماران اسكليوز(كجی ستون فقرات) می‌کند.
وی افزود: برای سودرسانی و خدمت به مردم نیز راه‌های زیادی وجود دارد اما در بین همه کارها، باید جستجو و ضروری‌ترین نیازها را پیدا کرد.
این مسئول تشریح کرد: در بین تمام راه‌های خدمت به همنوعان، خدمت و تلاش در عرصه سلامتی و تندرستی و کمک به بیماران از ارزش و اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است.
مهدیان گفت: اگر در جستجوی کارهای بزرگ، تاثیرگذار و ماندگار باشی، لاجرم به وقف خواهی رسید که کاری بس بزرگ ماندگار و خداپسندانه است.
رئیس اداره اوقاف کرج با بيان اينكه وقف میراثی ماندگار است، تصريح كرد: نیک‌اندیشی، خیرخواهی، صفا و مروت واقف را می‌توان در صفحه تاریخ ثبت کرد تا همگان از کار خوب او بهره ببرند و به خوبی او را یاد کنند وقف هم نام و هم کار خوب انسان را باهم حفظ می کند.
وی ابرازکرد: با توجه به نیازسنجی‌های صورت گرفته در این شهرستان بیشتر وقف‌ها باید در زمینه رسیدگی به امور بهداشت و درمان، فرهنگی انجام شود.
مهديان خاطرنشان كرد: واقفان به طور سنتی علاقمند به مدرسه‌سازی و مسجدسازی و... بودند که البته این روند امروزه تغییر کرده و باید ظرفیت‌های فردی و جمعی به گونه‌ای مدیریت شود که به نحو احسنت از آن بهره گرفت.
انتهای پیام./