صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۱۵۳۰۶
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶
ابراهیمی خبر داد:

گروه فرهنگی- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با اشاره به اینکه مهم‌ترین دغدغه بنیاد اشتغال ایثارگران است گفت: بیش از 800 نفر از جامعه هدف ما در استان یزد جویای کار هستند.

به گزارش ایکنا از یزد، احمد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد 26 اردیبهشت ماه در جمع معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با اشاره به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان اظهار کرد: ما هرچه داریم از برکت خون شهدا و مجاهدت خانواده‌های محترم شاهد و ایثارگر است و ما باید در انجام وظایف خود به‌گونه‌ای عمل کنیم که مورد رضایت خداوند، مردم و به‌ویژه خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران باشد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد مهم‌ترین دغدغه این نهاد را اشتغال ایثارگران و خانواده‌های شهدا دانست و افزود: برنامه محوری و اشتغال، شعار امسال ما در بنیاد شهید است که در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری انتخاب‌ شده و بیش از 800 نفر از جامعه هدف ما در استان یزد جویای کار هستند.
وی افزود: کارگروه ایثارگران به ریاست معاونت توسعه استانداری به‌صورت ماهیانه تشکیل می‌شود و در آن جلسه نسبت به بررسی مسائل و مشکلات اشتغال جامعه ایثارگری که یکی از اولویت‌های بنیاد شهید است اقدام لازم انجام می‌شود.
ابراهیمی تأکید کرد: هر اقدامی که برای ایجاد اشتغال پایدار و مولد انجام شود تأثیری مستقیمی بر اقتصاد کشور خواهد داشت و به تقویت استقلال و خودکفایی میهن اسلامی کمک خواهد کرد.
منبع: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد

انتهای پیام