صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۱۶۰۴۵
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲

گروه فعالیت‌های قرآنی - رییس اداره امورقرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان از اجرای طرح «کرسی حفظ و قرائت قرآن» در امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان یزد خبر داد.

محمدحسین کاظمی، رییس اداره امورقرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد در گفت‌و گو با ایکنا یزد با اشاره به برنامه های این اداره کل در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: طرح حفظ جزء 30 یکی از طرح هایی است که ویژه ماه مبارک رمضان در حال برگزاریست.

وی ادامه داد: در این طرح علاقه مندان می توانند با ارسال عدد 30 به پیامک 1000011435110 و ثبت نام در طرح و تماس کارشناسان که 10 حافظ قرآن کریم و طی گزینش انجام شده در حال فعالیت هستند، همچنین مطابق وقت و برنامه متقاضی حفظ بصورت تلفنی آغاز خواهد شد.

کاظمی افزود: طرح کرسی حفظ و قرائت قرآن در 5 مکان در شهرستان یزد برنامه ریزی شده که هر روز نیم ساعت قبل از نماز مغرب و عشاء توسط حافظ نوجوان دو صفحه از قرآن برای مردم قرائت می شود.

وی اختصاص فضای امامزادگان به نوجوانان و جوانان حافظ و قاری، ایجاد جذابیت برای مردم و بهره مندی از فضای معنوی و اینکه مردم خروجی فعالیت های حفظ و قرائت را از نزدیک مشاهده کنند، از اهداف این طرح برشمرد. 

رییس اداره امورقرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد برگزاری 5 کرسی تلاوت قرآن با حضور قاری بین المللی در استان از دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان در استان برشمرد.

انتهای پیام