صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۱۶۱۱۳
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸

گروه اجتماعی - مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فردیس گفت: سال گذشته با کمک خیرین ۲۵ واحد مسکونی برای ایتام فردیس خریداری شد و امسال طبق پیش‌بینی ۳۰ مسکن برای ایتام خریداری می‌شود.

مهرعلی کلهر، مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فردیس در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: در حال حاضر 780 دانش‌آموز و دانشجو و 750 کودک یتیم تحت پوشش کمیته امداد فردیس از حمایت‌های خیرین بهره می‌برند.
وی گفت: به طور میانگین هر کودک یتیم در این شهرستان پنج حامی دارد و روند زندگی و تحصیل این کودک با حمایت‌های خیرین به خوبی پیش می‌رود.
کلهر افزود: سرانه پرداختی حامیان طرح اکرام این شهرستان ماهانه حداقل دومیلیون ریال به ازای هر یتیم است.
مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فردیس گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان پایگاه‌هایی برای حمایت و جذب حامی در این شهرستان ایجاد شده است.
این مسئول بیان کرد: در این ایام سه مرکز نیکوکاری شامل وحدت مسجد حضرت ابوالفضل(ع)، روح الله فلکه چهارم مسجدالمهدی(عج) و موسسه خیریه فاطمه الزهرا(س) برای دو هزار خانوار تحت پوشش خود جشن گلریزان برگزار می‌کنند.
کلهر ابرازکرد: خیرین و نیکوکاران همواره برای برطرف ساختن مشکلات ایتام تحت حمایت در زمینه‌های مسکن، جهیزیه، درمان و ازدواج در تلاش هستند و به صورت نقدی و غیرنقدی با این نهاد مشارکت می‌کنند.
وی گفت: سال گذشته با کمک خیرین 25 واحد مسکونی برای ایتام فردیس خریداری شد و امسال طبق پیش‌بینی 30 مسکن برای ایتام خریداری می‌شود.
انتهای پیام./