صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۱۶۵۳۱
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۵

گروه اجتماعی- تلویزیون شهری تبلیغات اسلامی در سنندج توسط میراث فرهنگی کردستان به بهانه حفاظت از میراث فرهنگی و با حکم دادگاه جمع آوری شد.

به گزارش ایکنا از کردستان، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، پایبندی به قانون یکی از اصول اساسی جوامع بشری است چرا که عدم تعهد به قانون مشکلاتی را برای بشر به وجود می آورد جبران ناپذیر.
سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یکی از متولیان فرهنگ و دین همواره مبلغ نظم و انضباط و تعهد به قوانین و مقررات بوده و در سال هزاران گفتمان و کارگاه آموزشی از طریق روحانیون و مبلغین در سراسر کشور برای آحاد مردم برگزار می کند و در این راه از همه ابزارهای لازم بهره برده است.
اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان برای تبلیغ دین و فرهنگ یکی از ابزارهایی که مورد استفاده قرار می داد و در همه جا مرسوم است استفاده از تلویزیون شهری بود که بر روی ساختمان اداره کل واقع در خیابان امام خمینی نصب شده بود و یکی از فرصت های بسیار خوب این دستگاه فرهنگی برای یادآوری مناسبت ها ترویج ایثار و شهادت، امر به معر وف و نهی از منکر، حجاب و عفاف و دستاوردهای انقلاب اسلامی و کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و ده ها موضوع ارزشی محسوب می شد.
علیرغم اینکه این همه استفاده فرهنگی و اجتماعی از این تلویزیون انجام می‌شد این فرصت توسط میراث فرهنگی کردستان به بهانه حفاظت از میراث فرهنگی از ما گرفته شد و در تاریخ 30 اردیبهشت 97 به حکم دادگاه اقدام به قلع و قمع آن نمودند.
یادآور می‌شود؛ اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان بعنوان یک دستگاه انقلابی و فرهنگی و زیر نظر ولایت امر بدون هیچگونه شانتاژ و مقاومتی به این امر تمکین نمود و این می‌تواند الگویی باشد برای همه دستگاه های دولتی که همواره و همیشه به قانون پایبند باشند.
انتهای پیام