صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۱۶۶۰۵
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰

گروه اجتماعی - هفتمین نمایشگاه و بازارچه دستاوردها و توانمندی های مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی در ماه مبارک رمضان آغاز به کار کرد.

عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد استان در گفت وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهارکرد: نمایشگاه عرضه محصولات تولیدی و توانمندی مددجویان تحت حمایت این نهاد در 40غرفه دایر شده است.

وی با اشاره به بازگشایی این نمایشگاه در محل شهربازی بجنورد، ادامه داد: نمایشگاه دستاوردهای مددجویان استان تا پایان ماه مبارک رمضان دایر بوده و علاقمندان می توانند از ساعت 20 تا 24 شب از آن بازدید کنند.

اهرابی با تاکید بر اینکه این نمایشگاه حلقه اتصال تولیدکنندگان به بازاریان و اصناف است، افزود: بازاریابی و عرضه محصولات تولیدی طرح‌های اشتغال‌ مددجویان از مهمترین اهداف برپایی این نمایشگاه به شمار می‌رود.

وی عنوان کرد: مجریان طرح‌های اشتغال کمیته امداد استان و تولیدکنندگانی که از تسهیلات اشتغال‌زایی این نهاد برای توسعه کارگاه‌های تولیدی خود استفاده کرده‌اند، محصولات خود را با تخفیف ٢۰ درصدی در این نمایشگاه عرضه می‌کنند.

اهرابی گفت:در این نمایشگاه انواع طرح‌های اشتغال در زمینه تولید مبلمان و سرویس خواب، صنایع چوب، تولید کالاهای چرمی دست‌دوز و مجموعه طرح‌های مشاغل خانگی خرد در بخش‌های هنرهای صنایع‌دستی، گلیم‌بافی، بسته‌بندی محصولات و سبزی‌ها و قالی‌بافی به نمایش گذاشته شده است.

وی توانمندسازی خانوارهای مددجوی تحت حمایت این نهاد در زمینه فرهنگی و اقتصادی را یکی از مهمترین رویکردهای کمیته امداد برشمرد، افزود: طی سال گذشته دو هزار و ۴۰۰ طرح اشتغال بااعتبار 500 میلیارد ریال برای مددجویان این نهاد اجراشده  که زمینه اشتغال سه هزار نفر از مردم این استان را فراهم کرده است.