صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۱۷۲۱۷
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۹
گزارش روز چهارم نمایشگاه قرآن؛

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ چهارمین شب نمایشگاه بین‌المللی قرآن با حضور بازیکنان تیم ملی والیبال بانوان کشورمان حال و هوای ورزشی به خود گرفت.

به گزارش ایکنا چهارمین روز نمایشگاه بین‌المللی قرآن همزمان با هفتمین روز ماه رمضان، برگزار شد. در این روز غرفه ایکنا میزبان برخی اساتید و شخصیت‌های علمی و قرآنی بود. محمدتقی میرزاجانی، مدیر ارتباطات شورای عالی قرآن، با حضور در غرفه ایکنا به بیان ارزیابی خود از نمایشگاه امسال، تشریح طرح اسوه و چگونگی اعزام قاریان به حج تمتع 97 پرداخت.

احمد ابوالقاسمی، مدیر رادیو قرآن، دیگر میهمان امشب ایکنا بود که وی نیز به ارائه ارزیابی خود از نمایشگاه امسال و نحوه همکاری رادیو قرآن با نمایشگاه قرآن و اجرای برنامه تلاوت‌های درخواستی از میان بازدیدکنندگان پرداخت.

سید حمید خویی، پژوهشگر قرآنی نیز با حضور در ایکنا سه موضوع فلسفه برگزاری نمایشگاه، جایگاه اخلاق و نهج‌البلاغه و زنان را مورد بحث و بررسی قرار داد.

بهاره نصیری، عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، نیز امشب میهمان ایکنا بود که به بیان مبانی سواد رسانه‌ای پرداخت.

از رویدادهای جالب و مورد توجه شب چهارم، حضور اعضای تیم ملی والیبال بانوان کشورمان در نمایشگاه بود که حال و هوای ورزشی به این نمایشگاه دادند.

همچنین از بخش‌های دانشگاهی، حوزه علمیه، عفاف و حجاب، وزارت بهداشت و جهاد دانشگاهی گزارش‌های توصیفی و انتقادی تهیه شد.

همچنین در این شب نشست «قوانین و مقررات مالیاتی حاکم بر مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت» و کارگاه «ارتقای سواد رسانه‌ای ویژه فعالان قرآنی»، «روزه‌داری در ماه رمضان» و «مبانی امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه‌های دولتی» برگزار شد.

انتهای پیام