صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۱۷۲۵۴
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اهواز از برگزاری سه برنامه قرآنی به مناسبت ماه مبارک رمضان در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایکنا از خوزستان، دکترعلیرضا شکوه فر معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز با اشاره به تدوین برنامه‌های این دانشگاه همزمان با ماه رمضان به معرفی این برنامه‌ها پرداخت و گفت: این برنامه‌ها شامل قرائت روزانه نیم جزء قرآن کریم، کارگاه آموزشی تفسیر سوره نور و همچنین تجمع قرآنی دانشجویان است.

وی با بیان اینکه قرائت روزانه نیم جزء قران کریم با حضور دانشجویان، استادان و کارکنان از اول تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت گفت: در این مراسم، قاریان ممتاز دانشجویی و استادان به قرائت قرآن می‌پردازند.

شکوه فر در خصوص کارگاه آموزشی تفسیر سوره نور نیز گفت: این کارگاه آموزشی به صورت روزانه با حضور استادان مجرب قرآنی ویژه کارکنان دانشگاه در حال برگزاری است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز با اشاره به برگزاری موفق اولین تجمع قرآنی با حضور بیش از 400 دانشجو در این دانشگاه گفت: این تجمع به صورت سالانه با حضور دانشجویان و استادان برگزار می‌شود.

وی در خصوص سایر برنامه های واحد اهواز در ماه مبارک رمضان گفت: برگزاری مراسم اولین شب از شبهای احیا، تقدیر از دانشجویان و کارکنان موفق قرآنی و برگزاری مسابقه‌های قرآنی و فرهنگی از دیگر برنامه های این ماه است.

انتهای پیام