صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۱۸۵۶۹
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱
حجت‌الاسلام فتاحی:

گروه اجتماعی – مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ایلام با بیان اینکه ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای تبلیغ دین و معرفی معارف ناب اسلامی است، گفت: الفت با قرآن کریم از ویژگی‌های مهم ماه مبارک رمضان در خودسازی است.

به گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد فتاحی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ایلام اظهار کرد: ایام ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای تبلیغ دین و معرفی معارف ناب اسلامی به مردم است و طلاب و مبلغین دین وظیفه مهمی در تبلیغ در این ایام دارند و باید به بهترین نحو به هدایت جامعه بپردازند.
وی افزود: در این ماه باید به ترک معصیت و گناه پرداخت و با تقوای الهی و طلب مغفرت به درگاه باری تعالی، آمرزش گناهان را طلب کرد.
فتاحی با اشاره به اینکه الفت با قرآن کریم از ویژگی‌های مهم ماه مبارک رمضان در خودسازی است، اضافه کرد: تلاوت قرآن کریم در این ماه، موجب نورانی شدن دلها می‌شود و دلی که نورانی باشد معصیت و گناهی در آن راه نمی‌یابد و ماه مبارک رمضان فرصتی برای نشاط روحی است و ما در این ضیافت مهمان ذات اقدس الهی هستیم.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ایلام با بیان اینکه روزه گرفتن یک انقلاب درونی است که سازندگی انسان را در پی دارد، گفت: در حقیقت روزه دارای حکمت روشنی است. روزه حقیقی تربیت جسمانی و روحانی را بدنبال دارد. روح را پاک کرده و نفس را آرام می سازد و تن را سالم و روح را تقویت می‌نماید. روزه داشتن عزم و اراده انسانها را استوارکرده و بر صبر و بردباری آنها می افزاید.
انتهای پیام