صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۱۹۵۲۶
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۱
رنجبرماهانی:

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه ریگان گفت: دو رکن در ماندگاری نهضت امام و ماندگاری انقلاب، شناخت توطئه‌های دشمن و استقرار حکومت اسلامی و اجرای قوانین الهی است.

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل ازستاد نماز جمعه استان کرمان، حجت‌الاسلام علی رنجبرماهانی، امام جمعه ریگان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ریگان به 14 خرداد سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دو رکن در ماندگاری نهضت امام و ماندگاری انقلاب، شناخت توطئه‌های دشمن و استقرار حکومت اسلامی و اجرای قوانین الهی است.
وی افزود: امام خمینی(ره) به گونه‌ای سخن می‌گفت که گویی غرب وجود نداشت و به چالش کشیدن قدرت‌های استکباری میوه درخت انقلابی بود که امام راحل آن را غرس کرد.
حجت‌الاسلام رنجبرماهانی با اشاره به فرموده امام راحل مبنی بر اینکه خوشبختی کامل روزی است که سلطه همه استعمارگران شرق و غرب از سر مسلمانان قطع شود، بیان کرد: آنهایی که مذاکره با شیطان بزرگ را افتخار دیپلماسی می‌دانند از راه و کلام امام فاصله گرفته‌اند.
امام جمعه ریگان اظهارکرد: کسانی که خودشان را مرید امام و انقلابی می‌دانند، باید به سخنان امام خمینی(ره) توجه و جامه عمل بپوشانند.
وی گفت: دولت، مجلس و ملت بدانند که توافق نامه‌هایی نظیر برجام یا پالرمو و ... عزت و اقتدار ملی را زیرسوال می‌برند، با امضای قرارداد FATF تمام نهادی دولتی و غیردولتی مشمول ارائه اطلاعات به خارجی‌ها می‌شود و هیچ استثنایی هم ندارد.
حجت‌الاسلام رنجبرماهانی افزود: طبق این قرارداد ایران متهم به پولشویی و تحویل مالی تروریسم می‌شود و حالا که آمریکایی‌ها در برجام نتوانسته‌اند جلوی نفوذ جبهه مقاومت را بگیرند از راه این قرارداد می‌خواهند جبران کنند.
امام جمعه ریگان در ادامه با اشاره به سفر وزیر بهداشت به شهرستان اظهارکرد: بیمارستان ریگان روند 80 درصدی پیشرفت دارد که خواستار تسریع در روند آن هستیم.
وی افزود: وظیفه بنده این است که حامی محرومان در این شهرستان باشم، حرف ملت را می‌زنم و از کسی باج نگرفته و به کسی هم باج نداده‌ام.
حجت‌الاسلام رنجبرماهانی بیان کرد: معین اقتصاد مقاومتی ریگان باید در شهرستان اشتغالزایی انجام دهد، جاده‌سازی وظیفه معین اقتصادی نیست، معین اقتصادی که در ارگ جدید کسب و کار با ماشین‌های خارجی انجام می‌دهد، چند شغل در ریگان ایجاد کرده است.
وی تأکید کرد: عده‌ای می‌خواهند مسائل شهرستان را به صورت محافظه کارانه عبور کنند، اما در این شهرستان افرادی با مدارک لیسانس و فوق لیسانس بیکار در هر منزل هستند.
انتهای پیام