صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۲۱۰۱۵
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶

گروه سیاسی - نماینده سابق مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روز قدس روز مبارزه با استکبار جهانی بوده و بیت المقدس جایگاه معراج رسول خداست، گفت: روز جهانی قدس عید واقعی مسلمانان بر علیه ظالمانی است که همواره درصدد زورگویی و مبارزه با اسلام هستند.

عابد فتاحی نماینده سابق مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت و گو با ایکنا از آذربایجان غربی بیان کرد: امسال شاهد باشکوه ترین راهپیمایی روز قدس در طول تاریخ بودیم که نشانگر سرکوب شدید اقدامات اخیر آمریکا از سوی مسلمانان است.

وی با اشاره به اینکه بیت المقدس متعلق به تمام مسلمین و ادیان جهان است، خاطرنشان کرد: بیت المقدس جایگاه معراج رسول خدا بوده و در قلب تمام مسلمانان جهان جای دارد.

فتاحی تصریح کرد: آمریکا با انتقال سفارت به قدس دل مسلمانان را بیش از پیش جریحه دار کرده و بزرگترین اشتباه تاریخی خود را مرتکب شده است.

وی افزود: حتی اگر روزی فرا رسد که فقط یک مسلمان در دنیا بماند بدون شک اجازه نخواهد داد بیت المقدس به دست آمریکا و اسرائیل جنایتکار و غاصب بیفتد.

نماینده سابق مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لبیک مردم به فرمان مقام معظم رهبری اظهار کرد: مقام معظم رهبری امام خامنه ای نیز برای ملت شریف ایران همانند یک خمینی دیگر است و هیچ گاه رهبر و نظام خود را تنها نخواهند گذاشت.

وی یادآور شد: انقلاب شکوهمند ایران اسلامی تازه تر از روزهای گذشته بوده توان و قدرت مردم نیز نسبت به سالهای گذشته بیشتر شده است و با وجود تمام تهدیدات علیه کشور، ایران اسلامی همچنان استوار ایستاده و تمام جهانیان شاهد قدرت ایران در دنیا هستند.

انتهای پیام