صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۲۱۰۳۵
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷

گروه سیاسی- امام جمعه بجنورد گفت:مسئولان باید نسبت به نقد پذیری آستانه تحمل خود را بالا ببرند.

به گزارش ایکنا از خراسان شمالی، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد خطاب به مسئولان اظهارکرد: مسئولان باید نقدپذیر باشند و اگر شخصی به آن ها گلایه ای کرد دست او را بگیرند زیرا اشکال او را گفته نه اینکه نسبت به حذف، تنزل فرد اقدام کنند.

وی با اشاره به فعالیت فروشگاه های زنجیره ای در مرکز استان، یادآورشد:باتوجه به گلایه کاسب ها از رکود کسب و کار آنان در این راستا باید این مهم به صورت جدی از سوی مسئولان رسیدگی شود.

یعقوبی با بیان اینکه هم اکنون دشمن در سه جبهه همانند مسائل اقتصادی و اعمال فشار در این حوزه با ایران در حال نبرد است، افزود: با توجه به اینکه دشمنان نمی خواهند اقتصاد ایران مقاومتی شود بنابراین بیش از پیش به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی باید تلاش کنیم.

 وی یادآورشد:ایجاد فشار روانی و ناامید کردن مردم و وارد کردن فشار عملی و عملیاتی از دیگر اقداماتی بوده که دشمن برای ضربه وارد کردن به این کشور در حال انجام است.

وی عنوان کرد: از سوی دیگر دشمن کار دیگری نیز شروع کرده است و آن این است که دارد تلاش می کند تا ارزش و غیرت های ما را به غارت ببرد و می خواهد مسائلی همچون امر به معروف و نهی از منکر را از ما بگیرد و آن یکی از تهدیدات دشمن است و باید این امر در نطفه خفه شود.

وی با اشاره به روز قدس، گفت: حضور مردم در روز قدس به معنای آن است که دشمن هر چه بیشتر توطئه کند مردم بیشتری در صحنه حاضر خواهند شد.

وی عنوان کرد: هم اکنون نفرین مظلومان فلسطین رژیم آل سعود را گرفته است.