صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۲۱۸۹۶
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰

گروه اجتماعی- سامانه پرداخت آنلاین سازمان بهزیستی استان یزد با دریافت هدایا، نذورات و كفارات از طریق كارت‌های عضو شتاب، امكان مشاركت هموطنان را در كمك‌رسانی به مددجویان مراكز بهزیستی فراهم ساخته‌ است.

به گزارش ایکنا از یزد به نقل از بهزیستی، حسین بمانی، معاون مشارکت های مردمی، اشتغال و مراکز غیردولتی بهزیستی استان یزد اظهار کرد: براساس فتوای مراجع تقلید، مؤمنان روزه‌دار می‌توانند زكات اموال و زكات فطره خود را به سازمان بهزیستی پرداخت كنند.

بمانی افزود: دارندگان کارتهای بانکهای عضو شتاب با مراجعه به سایت سازمان بهزیستی استان یزد به صورت آنلاین می توانند نسبت به پرداخت فطریه، کفاره، زکات، نذورات و هدایای نقدی خود به مددجویان بهزیستی اقدام کنند.

وی در خصوص نحوه پرداخت گفت: دارندگان کارت های اعتباری که به شبکه شتاب متصل هستند می توانند با مراجعه به صفحه پرداخت آنلاین بهزیستی به نشانی http://swo.ir/fa/payment.php و وارد کردن اطلاعات مورد نظر مبلغ فطریه و کفاره، نذورات و کمکهای نقدی خود را برای صرف در امور خیریه بهزیستی پرداخت کنند.

معاون مشارکتهای مردمی، اشتغال و مراکز غیردولتی بهزیستی استان یزد افزود: در این پرداخت مبلغ فطریه و کفاره سال با توجه به تعداد خانوار محاسبه و به تفکیک در بانک اطلاعات پرداختی ذخیره می شود تا با در نظر گرفتن هدف خیر هزینه شود.

به گفته این مقام مسئول کلیه پرداخت ها از طریق این سامانه با دادن شماره رهگیری قابل پیگیری است و خیر می تواند با تکمیل فرمهای این بخش، مبلغ اهدایی خود را برای مصرف خاص تعیین کند تا فقط در همان مورد هزینه شود.

بمانی در خصوص سایر شیوه های جذب کمک های مردمی توسط بهزیستی گفت: شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی ۲۱۶۳۴۵۵۸۰۵۰۰۶ بانک کشاورزی، شماره کارت ۶۰۳۷۷۰۷۰۰۰۰۵۲۷۱۶ بانک کشاورزی، سامانه تلفنی جمع آوری کمکهای مردمی ۲۱۱۶۲ و تلفن همراه با کد دستوری #۱۴۰۰۰۱۰*۴*۷۳۳* از دیگر شیوه های دریافت کمکهای مردمی بهزیستی استان یزد است.

انتهای پیام