صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۲۲۵۳۹
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳

گروه اجتماعی- استاندار یزد گفت: در پیاده روی اربعین حسینی بزرگترین اجتماعی رقم می‌خورد که از عشق به سیدالشهدا حکایت می کند.

به گزارش ایکنا از یزد، محمود زمانی قمی، استاندار یزد صبح امروز در جلسه ستاد اربعین حسینی استان یزد اظهار کرد: سیدالشهدا اقیانوس بزرگی است که همه مشکلات با تمسک به او حل می شود و پیروزی نهضت حضر ت صاحب ولی عصر با شیوه پیروان سیدالشهدا و تجمیع دوستداران حسین نزدیک خواهد بود.

وی ادامه داد: بزرگترین اجتماعی رقم می خورد که با عشق همراه است و مانند عشق و علاقه ای که مردم چه کوچک چه بزرگ در جبهه ها از هم سبقت می گرفتند هم اکنون نیز برای رفتن به اربعین حسینی از هم سبقت می گیرند که همان حرارت حسینی است که در روح و جان انسان ها به خصوص شیعیان وجود دارد.

زمانی قمی افزود: این همایش ظرفیت بزرگی است که خوشبختانه کسانی که آن را قبول ندارند در اظهار نظرها اعلام به واهمه کرده اند و این اعلام آنها به ما می گوید که همایش اربعین حسینی چه ظرفیت بزرگی است.

استاندار یزد گفت: بهترین ابزار دفاع برای صیانت از حریت و آزادگی امام حسین ع است و ظرفیت آن همایش اربعین حسینی است، این هدف بزرگ و متعالی و این جمعیت عظیم که به زیارت سیدالشهدا نایل می شوند و صحنه های خوبی توسط ملت ایران و عراق در ابراز مودت با یکدیگر رقم می خورد، سرمایه بزرگی است که در این اجتماع اتفاق می افتد.

انتهای پیام