صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۲۲۶۷۶
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳
با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان؛

گروه فعالیت‌های قرآنی - مراسم اختتامیه کلاس‌های قرآنی ماه مبارک رمضان در مرکز فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا با حضور نماینده، ولی فقیه در استان گیلان برگزار و از ۵۵ مربی قرآنی این مرکز تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایکنا از گیلان، آیت‌الله فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان امروز در مراسم اختتامیه کلاس‌های قرآنی ماه رمضان که در فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا برگزار شد، با ابراز خرسندی از حضور در جمع دریادلان نیروی دریایی اظهار کرد: عرصه‌های دریا در شمال و جنوب و شرق کشور جولانگاه اقتدار دریادلان ماست و جوانان ما در حال دفاع از مرزهای آبی به سر می‌برند و ما به نیروی دریایی افتخار می‌کنیم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب برای گسترش فرهنگ قرآنی در سطح جامعه بسیار تاکید دارند و امروز یکی از عواملی را که باعث شده ما از اقتدار برخوردار باشیم بخاطر جامعه قرآنی ماست، دشمن تلاش می‌کند چنین جامعه‌ای را از ما بگیرد.

امام جمعه رشت گفت: قرآن باعث می‌شود جامعه از نابسامانی‌های اجتماعی نجات پیدا کند ولی دشمن تلاش می‌کند این سلامت را از جامعه ما بگیرد.

وی با بیان اینکه شهدا با نثار جان خود از کشور و نظام اسلامی دفاع کردند، تصریح کرد: در زمان جنگ امکانات نظامی آنقدر پیشرفته نبود اما الان جمهوری اسلامی ایران آنقدر دقیق است که می‌تواند دورترین پایگاه‌های نظامی آمریکا را در دورترین نقاط کره زمین هدف قرار دهد؛ ما ملتی ذلت ناپذیر هستیم و همواره در مقابل دشمن مقتدرانه می‌ایستیم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از 55 نفر از مربیان قرآنی این فرماندهی تقدیر شد.

انتهای پیام