صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۲۳۱۳۴
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰

گروه اجتماعی - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان‌شمالی گفت: اولویت‌های مهم و جامع طرح‌های پژوهشی دستگاه‌های اجرایی استان مشخص شود.

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی استانداری، مجید پورعیسی در دومین کارگروه تخصصی آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان اظهار کرد: شناسایی طرح های مهم پژوهشی باید در یک بازه زمانی کوتاه مدت نیز به اتمام برسد تا شاهد خروجی آن در حل مشکلات و آسیب های استان باشیم.

وی با تاکید بر این که صددرصد اعتبارات پژوهشی دستگاه های اجرایی باید جذب شود، عنوان کرد: دستگاه های اجرایی استان تا پایان تیرماه فرصت دارند تا اولویت های پژوهشی خود را به دبیر خانه کارگروه اعلام کنند.

پورعیسی خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی که بیشترین طرح های پژوهشی را می توانند ارائه دهند، معرفی شوند تا پژوهش های کاربردی و مهمی را به سرانجام برسانند.

 وی خواستار مشخص شدن سیاست های کمیسیون آموزش توسط دستگاه های اجرایی فعال در حوزه آموزش شد.

گفتنی است بررسی طرح های پژوهشی دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری (تصویب طرح های بررسی شیوع اختلال افسردگی و پیشگیری از ضرب و جرح و خشونت)، بررسی اولویت های پژوهشی دستگاه های اجرایی و گزارش هزینه کرد اعتبارات پژوهشی دستگاه های اجرایی در سال گذشته از اهم دستور کارهای این جلسه بود.