صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۲۳۱۸۵
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی، گفت: دوره‌های تربیت مربی قرآن کریم در دو بخش «حفظ و قرائت» و «روخوانی، روانخوانی و تجوید» در تبریز برگزار می‌شود.

حسین عزیزعلی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، از برگزاری دوره‌های تربیت مربی قرآن کریم در دو بخش «حفظ و قرائت» و «روخوانی، روانخوانی و تجوید» در تبریز خبر داد.

وی، با اشاره به شرایط ثبت نام دوره حفظ و قرائت قرآن کریم اظهار کرد: داشتن حداقل مدرک دیپلم، حفظ 5 جزء از قرآن کریم و قبولی در آزمون کتبی از کتاب در سنامه از شرایط ثبت نام و قبولی این دوره است.

عزیزعلی، در ادامه به شرایط ثبت نام دوره روخوانی، روانخوانی و تجوید قرآن کریم پرداخت و افزود: داشتن حداقل مدرک دیپلم، ارسال فایل صوتی تلاوت سوره طلاق و قبولی در آزمون کتبی از کتاب آموزش قرائت از شرایط ثبت نام و قبولی این دوره می باشد و اگر این شرایط محقق شود، می توانند در دوره هایی که در 20 مرداد ماه شروع می شود شرکت کنند. 

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی، ادامه داد: به شرکت کنندگان در این دوره گواهی معتبر صادر می شود و اگر ظرفیت باشد، در کلاس های اداره کل اوقاف و یا در مجموعه های دیگر به تدریس می پردازند. 

وی خاطر نشان کرد: دوره ها فشرده هستند و طی یک هفته به اتمام می رسند و اساتید این دوره ها از قم اعزام می‌شوند. 

عزیزعلی، خاطرنشان کرد: ثبت نام این دوره‌ها به صورت حضوری بوده و علاقمندان می توانند به ادارات تبریز و شهرستان‌ها مراجعه کرده و ثبت نام نمایند.

انتهای پیام